Translate in your language

Saturday, 29 December 2012

Gadis Masih Perawan Jika...



Ciri-ciri fizikal gadis yang masih perawan mungkin bermanfaat buat anda yang akan berkahwin. Kenali dahulu pasangan hidup anda. Pasangan hidup adalah salah satu perkara yang amat penting terbinanya kehidupan harmoni di dalam keluarga. 
Tentunya selain ketaqwaan, keturunan dan mempunyai sedikit harta (bukan dalam erti materialistik), kecantikan, serta keperawanan seorang gadis sangat digalakkan dan terpenting dalam memilih pasangan.
Jadi ini ada sedikit tips corat-coret untuk melihat seorang gadis yang masih suci. Semoga dapat bermanfaat, dan ini adalah tips buat anda semua yang benar-benar mahu membina rumah tangga, jadi jangan disalah gunakan ya …
KRITERIA WANITA PILIHAN ADA EMPAT
1. Agak hitam rambutnya, hitam alisnya, hitam bulu matanya, hitam bola matanya.
2. Agak putih badannya, putih giginya, putih kedua telapak tangannya.
3. Agak kemerah2an bibirnya, kemerah2an pipinya, kemerah2an gusinya.
4. Agak sedang kepalannya, dagunya, sedang payudaranya, semerbak keringatnya, harum bau mulutnya, hidungnya dan badannya.
Wallahu a’lam bisshawab. Untuk lebih spesifik ada 7 Tanda di Bahagian Tubuh gadis Yang Masih Perawan yang perlu diperhatikan antaranya:

1. DAHI

Gadis yang masih suci, dahinya licin. Bila selalu bersetubuh licinnya hilang, justeru yang timbul kedutan (garis-garis) yang kadang nampak kadang tidak ketika berbual. Kedutan kerana sudah tidak suci, tidak sama dengan kedutan wajah yang dimakan usia. 
Kedutan suci yang telah hilang, tidak begitu ketara dan tidak begitu nampak, kecuali ketika muka menunjukkan reaksi tertentu seperti sedang ketawa dan bercakap, sementara kedutan kerana dimakan usia senantiasa nampak dan kekal. Jangan dihilangkan dengan sebarang minyak, walaupun di zaman sekarang ada bermacam-macam minyak.
Tetapi kedutan kerana hilangnya kesucian tidak mudah dihilangkan. Untuk memudahkan melihat gadis yang masih suci atau tidak. Cuba perhatikan dahi gadis yang sudah bersuami dengan yang belum. Perhatikan betu-betul nescaya nampak kelainannya. Gadis yang sudah tidak suci terdapat beberapa kedutan garis-garis timbul dan melekuk didahi gadis itu. Perhatikan betul-beul sebab garis-garis itu tidak begitu nampak (terang). Wallahu a’lam.

2. HIDUNG

Gadis yang masih suci atau tubuhnya belum disentuh oleh lelaki, hujung hidungnya berwarna kemerah merahan, jika disentuh hujung hidungnya nampak merah. 
Gadis yang tidak suci hujung hidungnya merah tetapi merah pucat, kadang-kadang warna merah tidak nampak, yang nampak hanyalah pucat, tak percaya cuba lihat hujung hidung anak perempuan, merahkan..? Bagi lelaki yang suka merosakkan kesucian wanita, hidungnya berbelang, oleh kerana itu disebut lelaki hidung belang. Wallahu a’lam

3. MATA

Dari mana datangnya cinta, dari mata turun ke hati …..

Kita menggunakan mata untuk memandang dan melihat seseorang, cantikkah, bugarkah, luweskah, dan sebagainya. Kadang-kadang kita memandang wanita cantik dibahagian luar saja, tapi bahagian dalamnya sudah habis, untuk mengetahui wanita itu masih suci atau tidak cuba tengoklah matanya. Bila bahagian bawah kelopak terlipat sedikit dan terdapat tanda lebam (tanda memar) bererti gadis itu sudah tidak suci lagi, mungkin sudah bersuami. lebam yang menunjukkan tidak suci nampak semacam garis-garis hitam di bawah kelopak mata disamping warna hitam dibawah kelopak mata sedikit kelihatan berkeriput (berkedut). 
Gadis yang masih suci matanya berseri-seri, tidak ada warna hitam, lebam mahupun garis-garis. Apabila gadis itu tertawa di bawah kelopak matanya tidak terdapat apapun, seperti kedut (berkeriput), bergaris dan sebagainya. Wallohu a’lam. (Yg dimaksudkan lebamnya mata bukan kerana kurang tidur yer)

4. PUNGGUNG

Punggung gadis berubah melalui 2 proses:
1. Punggung gadis menjadi besar kerana proses hormon.
2. Punggung gadis menjadi besar kerana lelaki.
Punggung yang sudah kena sentuhan lelaki akan menjadi besar, lebih2 yang sudah melakukan hubungan seks. Punggung gadis yang masih suci walaupun gemuk ia masih kelihatan cantik, sebab masih kental dan tegang serta tidak lesu dan jatuh. Cubalah perhatikan pinggang gadis, kalau pinggangnya masih ramping dan punggung tidak besar, tidak montok dan kenyal pada punggungnya. 
Kalau berjalan punggungnya tidak goyah sebab dagingnya masih solid dan tidak lembut kalau dipegang, ertinya dia masih suci. Bagi yang pernah melakukan hubungan badan, punggungnya memang berisi dan besar tetapi tidak kental, punggungnya nampak jatuh, lebih-lebih disaat ia berjalan, goyangannya tidak melantun.
Kenapa punggung gadis yang pernah melakukan hubungan badan boleh jatuh? Ketika melakukan hubungan badan lebih kurang 90% hormon yang ada di bahagian punggung akan tertumpu ke bahagian kemaluan, sebab di masa kepuncak (organsme), punggung gadis menjadi tegang.
Apabila sudah selesai berhubungan badan punggung yang tegang akan mengendur semula dan ini menyebabkan punggung menjadi kendur dan jatuh. Lebih kerap gadis itu melakukan hubungan badan, punggung akan semakin jatuh dan lesu, leper. Wallahu a’lam.

5. TELINGA

Telinga termasuk salah satu deria yang boleh digunakan untuk mengetahui apakah gadis itu masih suci atau tidak. Di negeri China telinga sebagai peramal untuk mengetahui penyakit di dalam tubuh seseorang. 
Gadis yang tidak pernah disentuh oleh laki-laki, telinganya cantik dan nampak bersih, kalau gadis itu pernah disetubuhi atau telinganya pernah digigit atau dicium dan disentuh, secara otomatik bentuk telinga gadis itu akan berubah menjadi lebih leper sedikit dan tidak lagi kemerah merahan dan menjadi pucat. Bagi gadis yang masih suci tapi pernah kena sentuh lelaki, pucatnya tidaklah ketara sangat. Wallahu a’lam.

6. BUAH DADA (payudara)

Peranan buah dada memang banyak, bukan sekadar menggoda nafsu lelaki saja, tapi buah dada sebagai bukti kalau gadis itu pernah disentuh atau tidak. Buah dada gadis yang belum pernah kena sentuh, senantiasa tegang. Tetapi kalau sudah kena sentuhan, buah dada itu tegangnya berkurang dan membesar sedikit dari pada ukuran asalnya, lebih kerap disentuh, lebih kendur. Perhatikan gadis di saat berjalan atau berlari, bergerak-gerak dan melambai jatuh (ke bawah) dan berbuai sekali bererti ketegangan sudah hilang. Kalau belum kena sentuhan, walaupun buah dada berbuai disaat berlari tetapi buaiannya tidak terlalu melambai-lambai bererti ketegangan masih ada.
Puting buah dada yang pernah kena sentuhan menjadi panjang dan terjojol (keluar) sedikit dari tempat persembunyiannya. Buah dada yang selalu kena remas akan menjadi lebih besar, dan jangan menuduh gadis yang berbuah dada besar itu kena remas. Sebab, buah dada yang besar kena ramas dan yang besar kerana semulajadi memang berbeza.
Buah dada yang kena remas menjadi besar tetapi tidak tegang. Sementara buah dada yang besar kerana semulajadi sentiasa tegang dan disaat berjalan tidak bergoyang, kalau yang kena remas bergoyang terbuaibuai seperti telinga gajah, berbuai ke kiri, ke kanan, ke atas, ke bawah kadang-kadang melambung-lambung ketika gadis itu berjalan atau berlari.
Mengapa buah dada bila kena sentuhan boleh jatuh dan apa hubungan telapak tangan dengan otot buah dada di kala buah dada itu dipegang atau diramas-ramas gadis merasa ghairah, ketika ghairah hormon-hormon akan mengisi ruang buah dada sehingga menjadi tegang. Setelah ghairah buah dada yang tegang lalu mengendur yang membuat ototnya mengendur pula. Buah dada yang kena hisap putingnya menjadi lebam, yang belum kena hisap putingnya berwarna merah jambu. Sekiranya gadis itu tidak suci, buah dadanya jatuh terjuntai seperti buah pepaya yang terjuntai di pohon. Pada buah dada memang mengandungi seribu tanda tanya, termasuk mengetahui wanita yang sudah punya anak atau belum. Perhatikan putingnya kalau tegangnya menghala ke atas iaitu mendangak ke atas bererti wanita itu sudah pernah melahirkan, kalau putingnya sentiasa terjojol keluar dan mendangak ke atas bererti wanita itu sudah pernah melakukan hubungan badan, tetapi belum pernah beranak. Namun payudara sering kali dianggap sebagai simbol seks, sebahagian besar wanita dan lelaki sangat suka buah dada disaat melakukan hubungan seksual, kerana mereka boleh mencapai organsme (kenikmatan) hanya kerana rangsangan buah dada.
Seorang gadis jika telah dewasa, kecil kemungkinan saiz buah dadanya berubah, kecuali bila berat badannya bertambah. Pembengkakan payudara kerana kehamilan, menyusui atau pengaruh pil kontrasepsi adalah bersifat kondisional. Bentuk tubuh yang baik akan membentuk payudara nampak lebih besar. Cuba tanyakan, apakah ia senang teteknya disentuh atau tidak. Sebahagian wanita mempunyai puting payudara yang sangat sensitif sebahagian yang lain tidak, mereka mungkin ingin payudaranya disentuh atau mungkin tidak. Tetapi umumnya wanita menyukai sentuhan lembut dan ciuman pada payudara dan juga pada puting payudara. Payudara dan putingnya akan mengeras apabila dirangsang. Begitulah tanda-tanda yang paling jelas bila ia terangsang, walaupun tidak semuanya demikian. Tanda-tanda lain adalah lubrikasi (pelendiran) pada liang vagina, kemerah-merahan di dada dan meningkatkan kecepatan denyut jantung dan pernafasan. Wallahu a’lam.

7. GARIS TELAPAK TANGAN

Gadis yang berkulit tebal dan kasar, cuba perhatikan kedua telapak tangannya, jikalau retak (peca urat, urat-urat yang menyerupai retak), bukan kerana mungkin di sebabkan tidak tahan bahan pencuci yang mengandungi kimia, bererti gadis itu sudah hilang kesuciannya. 
Gadis yang masih suci, kedua telapak tangannya halus dan licin. Jika kesuciannya telah hilang, kedua telapak tangannya ketika di tekan warnannya pucat tidak merah, jika di pecet langsung menanjal balik. Satu cara lagi, cuba perhatikan telapak tangan kanan, jika ada garis putus-putus bahagian tengah bererti kesuciannya telah hilang, bila tidak terputus-putus bererti ada harapan kesuciannya belum hilang. 
Setelah melihat telapak tangan yang kanan, cuba genggam ibu jari tangannya sebentar saja kira-kira satu minit, bila disaat mengemgam terasa hangat dan ibu jarinya merah ketika dilepaskan, bererti ada harapan masih suci. Perhatikan pula ibu jarinya, bila nampak pucat sekali walaupun ada rasa hangat bererti kemungkinan besar kesuciannya sudah terbang.
Cuba pegang erat jari kelingkingnya, kira-kira satu minit, lalu lepaskan, tanyalah bagaimana rasanya ketika dipegang erat dan dilepaskan Jika dia menjawab tak ada rasa, mintalah maaf banyak-banyak, kemungkinan ia tidak suci lagi. Tapi kalau dia menjawab ada rasa rangsangan, jantungnya berdebar-debar atau ada rasa sakit seperti berdenyut-denyut. Alhamdulillah nampaknya masih suci.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Post a Comment

ANDA MUNGKIN SUKA NAK BACA.. TERSERAH PADA SELERA MASING-MASING..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...