Translate in your language

Tuesday, 19 June 2012

KISAH MALAM PERTAMA: JANGAN CABUT SAMPAI ESOK..!!




Malam pertama buat sepasang pengantin baru. Si suami baru saja memadamkan lampu bilik. Selang 15 minit si isteri mengerang.

"Adui.. Sakitnya B… !”

Si suami cuba menenangkan isterinya.

"Jangan nangis baby.. Nanti mama papa dengar.. Mereka mungkin belum tidur lagi tu.."

Kebetulan bilik mama papa hanya bersebelahan kamar tidur pengantin. Si isteri masih mengerang kesakitan.

“Sakitnyerrr B………"

Kerana tidak dapat menahan sakit, si isteri terus mengerang. Si suami cuba memujuk.

"Sabar ye Baby! Tahan sikit.. Esok baru cabut."

Tanpa disedari rupanya papa mengikuti perkembangan pengantin dan terdengar anak perempuannya mengerang. Mula dia tidak peduli, biasalah malam pertama. Tapi kali ini dia sudah hilang sabar. Lantas terus dia bangun, pergi ke bilik sebelah dan terus menendang pintu bilik pengantin.

Dengan rasa geram papa memarahi menantunya.

"Apahal ni? Mati lah anak aku kalau esok baru kau nak cabut! Kau cabut sekarang!!!"

Terkejut besarlah pasangan pengantin baru. Sambil menahan sakit, si pengantin perempuan pun berkata kepada papa nya..

"Papa, takkanlah sakit gigi pun boleh mati.. Lagipun manalah ada Klinik Gigi yang buka 24 jam?"

19 comments:

  1. hahaha..sungguh lawak! malunye...

    ReplyDelete
  2. sian mlm pertama kena attack sakit gigi kekeke

    ReplyDelete
  3. pak mak..xusah lerr..c/t hal anak2..dia bru nak belayar...heheheh

    ReplyDelete
  4. hahahaha...terbaik dr ladang betullah.

    ReplyDelete
  5. ekkeke sabor aje ..
    sib baikkk lah sakit gigi erkk :)

    ReplyDelete
  6. kita tengoklah komenx di atas, sebenarnya siapa yang otak kuning, belum habis baca cerita tu dah berfikiran kuning, malu konon bila baca cerita berunsur sex, tpi kaum pompuan lah yang selalu memikirkan soal itu.. betul tak...

    ReplyDelete
  7. sakit gigi pun aku balun jugak..

    ReplyDelete
  8. Bapa penyayang.

    ReplyDelete
  9. Why are blonde jokes so popular? Because they're normally true Zam!

    ReplyDelete
  10. Bapa : Ok ok.... cabut awal pagi tapi jangan cabut di rumah..!

    ReplyDelete
  11. aku igtkan ape lah tadi.. rupe2nye sakit gigi.. ayarkkkk!!! mne tak malu bapak tu..

    ReplyDelete
  12. Cerita i lg mantappppp u. Call jer i... Dpt pepet free lg. 012-2390004

    ReplyDelete
  13. constantly i used to read smaller articles or reviews that also clear their motive, and that is also happening with this article which
    I am reading here.

    My webpage ... top article
    My website - check it out

    ReplyDelete
  14. Hello, i read your blog occasionally and i own a similar one and i was just curious if you get
    a lot of spam comments? If so how do you reduce it, any plugin or anything you can advise?
    I get so much lately it's driving me mad so any assistance is very much appreciated.

    my blog ... phone reading

    ReplyDelete
  15. Hello! I'm at work surfing around your blog from my new iphone 3gs! Just wanted to say I love reading through your blog and look forward to all your posts! Carry on the great work!

    My site - weight loss navigator

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.

ANDA MUNGKIN SUKA NAK BACA.. TERSERAH PADA SELERA MASING-MASING..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...