Translate in your language

Monday, 25 June 2012

KISAH BENAR 18SX: PENGALAMAN PERTAMA AKU DIGODA


"Seperti ini lah waktu tu.."pencerita beria-ria menunjukkan gambar ini menggambarkan bagaimana dasyatnya godaan yang pernah menguji kesusilaannya.


Aku merupakan seorang lelaki yang sangat bahagia. Awek aku cantik dan kami telah bercinta selama lebih dari setahun, jadi kami memutuskan untuk bertunang. Hanya ada satu hal kecil sering mengganggu aku, iaitu adik awek aku, Fara yang lebih muda dan lebih cantik. Calon adik ipar aku itu sering mengenakan baju yang sangat ketat dan selalu tanpa bra. Jika di rumahnya Fara seolah-olah sengaja dan sering membungkuk ketika di depan aku menyebabkan aku sering 'terpaksa' melihat kemantapan dan keindahan flora dan fauna di sebalik bukit yang berkembar itu.

Suatu hari aku berkunjung ke rumah awek aku. Entah kenapa hari itu hanya Fara seorang diri berada di rumah lalu kami berdua lepak dan berborak berdua-duaan di dalam rumah. Hari itu Fara mengenakan baju kuning yang nipis dan sangat ketat. Berkali-kali aku cuba membawa mata aku ke pohon-pohon rambutan dan pokok gajus di luar rumah namun usahaku hanya sia-sia. Sedang asyik berborak tiba-tiba Fara mendekati dan membisikkan kepada aku bahawa dia sedang mempunyai perasaan dan keinginan yang tidak mampu ditahan lagi. Perlahan dia mengucap ditelinga aku bahawa dia ingin bercinta dengan aku sekali sebelum aku menikahi kakaknya. Aku benar-benar terkejut dan diam tidak mampu berkata apa-apa. Kemudian perlahan-lahan dia bangun menampakkan lekuk seluruh tubuhnya sambil berkata "Fara ingin ke bilik, kalau abang mahu ikut la Fara."

Aku merasa saat itu seluruh badan aku gementar melihat Fara selangkah demi selangkah perlahan dengan menggoda menaiki tangga ke biliknya. Ketika berada di puncak tangga dia melepaskan seluar dalamnya dan melemparkan ke arah aku. Aku tidak dapat menahan lagi lalu terus menuju ke pintu rumah dan berlari keluar menuju ke keretaku.

Tiba-tiba kedengaran tepukan gemuruh dari bawah rumah awek aku, seluruh keluarga dan awek aku keluar dari bawah rumah dan semuanya bertepuk tangan. Awek aku tersenyum bangga melihat aku, ayahnya mendekati aku lalu memeluk mengucap tahniah "Kami sekeluarga merasa sangat gembira kerana kamu telah lulus ujian kami, kamu ternyata pemuda yang sangat baik dan tidak mudah tergoda dengan pujuk rayu wanita."

Aku merasa sangat gembira dan dengan ini aku berpesan kepada korang semua: "Jangan sesekali menyimpan kondom anda di dalam dompet, simpanlah ia di dalam kereta"

44 comments:

  1. tak boleh buat menantu jugalah ni...

    ReplyDelete
  2. hahaha cisss spesis hampeeh jugak la ni

    ReplyDelete
  3. caya lah bro...mana ada kucing tak makan ikan

    ReplyDelete
  4. Lucky day betul la dat guy...hahaha

    ReplyDelete
  5. nasib baik bakal keluarga mentua dia keluar awal kalau tak emm... habis..

    ReplyDelete
  6. HAMPEH TULLL

    ReplyDelete
  7. gilo sex owner yang cerita ni..

    ReplyDelete
  8. ada ka org wat calon nk uji macam ni..apanya imaginasi la penulis ni..sah sex instinct tahap 8

    ReplyDelete
  9. apa pun xbleh la korang ni. citer lawak pun buat kira. korang kot yang gila sex. i hate lelaki hipokrit.

    ReplyDelete
  10. X kn lelaki tu bodoh sgt nk golojoh mcm tu..:p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau aq la kan rezeki ba tu tapi tak semudah bodoh begitu alah senang ja ataur hahahaha

      Delete
    2. haha..kelakar sbnrnya laki 2 x lulus, sbp dy mmg nk main tpi kondom dy smpan kt dlm kter so kmpunan la nsb bek kuarga dy kuar lau x kompom x lulus ujian 2 wakaka, nnti msti dy repet pas kwin ngan kakak dy wakakah...

      Delete
  11. haha..lucu mnda lelaki tolak rezeki..huhu..

    ReplyDelete
  12. haha..lucu mnda lelaki tolak rezeki..huhu..

    ReplyDelete
  13. Rezeki tu tak kan di tolak m....ni kalilah hahaha

    ReplyDelete
  14. Cerita sama macam dalam iklan ni.

    http://www.youtube.com/watch?v=r5KWS8YCsXQ

    ReplyDelete
  15. Falsafah dulu rezeki jgn ditolak,,,tapi zaman sekarang rezeki kena tolak...klau tak tolak tak masuk/ tak dapat rezeki tu....
    contoh lain rezeki makan... kalu tak tolak tak masuk mulut dan rasalah rezeki tu hehehe

    ReplyDelete
  16. aku rasalahkan lelaki tu terbawa-bawah dalam mimpi bentuk tubuh perempuan tersebut sekurang kurang pun seminggu juga dia pening-pening lalat.

    ReplyDelete
  17. i read it before in english, copy and translate into malay. stupid.. go create ur own joke pls, y wanted to copy and paste

    ReplyDelete
  18. Ni crita iklan kondom kan..??
    http://www.youtube.com/watch?v=r5KWS8YCsXQ

    ReplyDelete
  19. kelakar gila ;)
    mmg ada niat tak baik pun yg sebenarnya

    ReplyDelete
  20. caya la lu bro...

    ReplyDelete
  21. haha33..nsib bek letak kondom lam kete..lau letak lam dompet mesti kantoi..

    ReplyDelete
  22. Call me.no need kondom 012-2390004

    ReplyDelete
  23. Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
  24. adi prlasetyo tak suka usah kata anjing allah akan jadikan awak anjing

    ReplyDelete
  25. Btl karh dy tahan toe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Indonesia itu tahi anjing

      Delete
  26. terharu aku baca crita ni. sy suka sy suka sy suka ;p

    ReplyDelete
  27. Hahaha,bdekak siot

    ReplyDelete
  28. Mujur kondom punya pasal Kalau x dh kena sebat bakal adik ipar dia tu Hahaha..

    ReplyDelete
  29. mana nak dapat kondom yg berperisa? selamat tak kalau masuk mulut? hahaha

    ReplyDelete
  30. mmg dah rezeki dia dpt akak girl tu

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.

ANDA MUNGKIN SUKA NAK BACA.. TERSERAH PADA SELERA MASING-MASING..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...