Translate in your language

Wednesday 13 June 2012

Mesti Cuba! Resepi Baru Chef Jutawan


RESEPI DOLLAR MASAK RANUM

Salam Harmony.. Hari ini ZZ akan menunjukkan kepada anda resepi memasak Dollar Masak Ranum ke dalam akaun bank anda setiap hari.. Jom ke dapur ZZ untuk kita bersama-sama memasak resepi baru ZZ.. Tetapi sebelum itu ZZ ada sedikit pengumuman seperti dibawah..

Berita Baik! Perhatian kepada semua rakan affiliate dan bakal rakan affiliate Harmony.. Kini peluang anda mengembang potensi bisnes Harmony tidak terhad kepada pelanggan daripada dalam Malaysia sahaja tetapi tiada had sempadan.. Ini beerti pasaran anda adalah terbuka kepada pasaran GLOBAL.. Ini kerana produk Harmony kini boleh dipesan oleh sesiapa sahaja di atas muka bumi ini kerana Harmony sedia diedarkan ke mana sahaja.. 

Sekiranya sebelum ini rakan affiliate Harmony hanya dapat memasarkan Harmony secara online kepada pelanggan-pelanggan di Malaysia, namun kini Harmony telah siap sedia untuk menerima tempahan dari mana jua.. Anda tidak perlu risau bagaimana pembayaran dan penghantaran dibuat.. Serahkan tugas itu kepada ZZ.. Anda hanya perlu mempromosikan seperti biasa samada di facebook, twitter, blog atau apa jua cara menggunakan affiliate ID anda.. Sekiranya tempahan itu datang dari Washington DC misalnya, kami akan tetap menerima dan memproses penghantaran kepada pelanggan anda tersebut.. Sudah tentu peluang untuk meraih pulangan lumayan terbuka luas seantero dunia.. Tugas anda hujung bulan kutip keuntungan jualan daripada Harmony.. Senang je kan..

Kepada rakan-rakan di luar sana yang masih belum menjadi rakan affiliate harap tidak cemburukan mereka yang akan meraih pendapatan sampingan yang lumayan hanya dengan bermodalkan laman sosial.. 


Sekian sahaja perkongsian resepi ZZ pada hari ini.. 

Salam Harmony    

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

ANDA MUNGKIN SUKA NAK BACA.. TERSERAH PADA SELERA MASING-MASING..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...