Translate in your language

Thursday 7 June 2012

MESTI BACA! LAGI PENDEDAHAN EKSKLUSIF



Salam all,

ZZ rasa ketagih pulak nak hantar posting baru kat blog ni. Tapi jadual padat sejak menguruskan perniagaan sendiri. Siang tadi ZZ bertemu dengan bakal pengedar dari Dubai yang berminat nak memasarkan produk Harmony. Memandangkan ZZ tak sempat nak cari topik posting baru, ZZ rasa nak kongsi email yang diterima siang tadi.
 
 
Salam Zam,

Saya ada baca pengalaman Puan Zaimah kat blog Zam. Saya pun nak kongsi pengalaman saya dengan Zam. Kalau Zam nak letak kat blog pun saya tak kisah. Biar saya perkenal diri. Nama saya Johari dari Bangi. 

Saya sebenarnya kurang percaya dengan produk-produk yang dipasarkan di internet apatah lagi produk yang berkaitan seksual. Bimbang kebanyakan produk entah dari mana asal usul atau di kilangkan terutama sekali dari China yang banyak memberi kesan sampingan kepada pengguna. Bila saya nampak iklan Harmony kat blog Zam, saya terus membuat kesimpulan produk Harmony juga serupa. Lepas tu nak kena beli online, lagi saya kurang nak percaya. Dalam kepala saya fikir dah bayar pastu mesti tak sampai barang yang dibeli tu.

Tapi, saya sebenarnya memang memerlukan suatu ubat untuk menaikkan rangsangan isteri saya yang agak dingin untuk bersama. Kami dah kawin lebih 10 tahun. Awal kawin dulu memang semua ok isteri tak pernah tolak permintaan. Tapi sekarang puas nak pujuk isteri melayan kehendak saya. Dah berjaya pujuk, layanan pulak tak seberapa. Tension! Sekadar melepas batuk ditangga. 

Bulan lepas saya terbaca iklan Harmony di majalah Wanita. Saya tertarik dengan coklat Kasih Malam Jumaat. Lama saya belek iklan tu barulah saya tergerak hati nak call nombor telefon. Saya ingat lagi yang jawap telefon tu nama dia Rina. Saya tanya macam-macam hingga akhirnya dia pass telefon pada Zam sendiri. Ingat lagi tak saya yang call? Saya mengaku nama Osman dari Kulim. Kah kah kah sorry lah sebab tipu sunat. Malu sebenarnya nak mengaku sebab tanya pasal benda macam ni. Tapi saya tabik Zam sebab sabar melayan kerenah bakal pembeli macam saya. Bila dah yakin dengan penjelasan Zam, especially produk ni dikilangkan di Malaysia dan Zam kata halal saya pun masuk website Harmony.


Saya buat pesanan online dan tak sabar nak tunggu coklat ajaib tu. Sekali lagi saya tabik Zam sebab barang yang saya order tu sampai dengan selamat keesokan hari. Saya ingatkan seminggu ke baru sampai. Sekali lagi tak sabar nak try kunyah coklat. Malam lepas isyak saya makan coklat. Isteri tanya coklat apa yang abang makan tu. Saya cuma jawab coklat biasa dan hulur sebiji pada isteri. Tanpa ada syak apa-apa isteri makan macam coklat biasa. Jeng jeng jeng lepas hampir 30 minit isteri dah mula gesel-gesel saya. Apa berlaku lepas tu tak dapat saya nak kongsi dengan Zam. Sendiri mau ingat la. Ternyata coklat tu memang berkesan. Berjaya mengatasi masalah kedinginan isteri saya. Saya dah ceritakan pada isteri tentang coklat Zam tu. Dia suruh saya order lagi. Kah kah kah ingatkan dia nak marah.

Zam, saya memang puji coklat Kasih Malam Jumaat. Sekarang tergerak pula nak jadi agen coklat boleh ke? Saya rasa harga dia sangat murah berbanding kebaikannya. Apa cara dan berapa modal yang diperlukan? Harap Zam dapat membalas email saya ini.

Johari, BANGI      
 

 


9 comments:

  1. daun serai daun gaharu,
    belum try belum tau..

    ReplyDelete
  2. leh terai ni...cam bess jer...

    ReplyDelete
  3. wajib terai..

    www.harmony.com.my
    www.harmonymall.com.my

    ReplyDelete
  4. Boleh buktikan tak yang produk2 Harmony ni HALAL? Saya cek kat laman Jakim xde dalam senarai produk2 ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. nama pengilang kami: Darulaman Homeopathic Laboratories (M) SB

      Delete
  5. benar Harmony tiada di laman Jakim krn pengilang kami telah mendapatkannya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. nama pengilang kami: Darulaman Homeopathic Laboratories (M) SB

      Delete

Note: only a member of this blog may post a comment.

ANDA MUNGKIN SUKA NAK BACA.. TERSERAH PADA SELERA MASING-MASING..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...