Translate in your language

Wednesday 6 June 2012

MESTI BACA! PENDEDAHAN EKSKLUSIF


Assalammualaikum. Semoga Puan Zamzarina sentiasa sihat dan dirahmati Allah SWT.

Nama saya Zaimah, seorang isteri dan ibu kepada lima cahayamata. Sekarang usia saya telah mencecah 45 tahun. Saya sebenarnya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada Pn Zamzarina dan Harmony kerana telah dipertemukan satu penyelesaian kepada kesulitan yang saya hadapi sejak melahirkan anak yang bongsu 3 tahun lalu. Saya mengalami trauma untuk bersama suami kerana saya mengalami masalah keputihan yang berlebihan dan juga berbau yang kurang menyenangkan. Sehinggakan kadang-kala rakan sekerja di pejabat pun ada menegur kerana bau ini akan menjadi semakin kuat pada sebelah petang. Akibatnya saya selalu mengelak untuk bergaul dengan mereka terutama berada berhampiran dengan kawan-kawan pejabat sambil berbual-bual.

Satu lagi masalah utama saya apabila di rumah pula, saya selalu beri pelbagai alasan kepada suami apabila mahu saya tunaikan kewajipan saya sebagai isteri. Masalah ini telah berlarutan sejak 3 tahun lalu. Saya rasa malu dan sangat rendah diri untuk bersama suami dengan keadaan saya begini.

Syukur alhamdulillah 2 bulan lalu saya diperkenalkan dengan rangkaian produk Harmony. Saya mencuba pembersih wanita Feminine Douche dan VSweet. Dalam masa 3 hari, keputihan semakin berkurangan dan bau yanag tidak enak juga sudah berkurangan. Saya merasa sangat gembira kerana setelah 2 bulan menggunakan produk ini, saya semakin yakin dan tak lagi rasa trauma utk bergaul dengan teman sepejabat.



Satu lagi pengalaman yang nak saya kongsikan dengan Pn Zam, adalah hasil yang positif setelah saya makan supplemen Griptite. Ramuan dalam produk ini pastinya sgt baik sekali sebab dalam masa 3 hari saya makan, telah keluar lendir-lendir keputihan yang berbau sangat busuk. Tak boleh saya bayangkan sebenarnya kekotoran inilah yang telah lama berada dalam saluran peranakan saya yang mungkin adalah punca masalah keputihan berlebihan yg saya alami dalam beberapa tahun ini.

Saya harap Harmony dapat membantu ramai lagi wanita lain yang mengalami masalah yg sama seperti saya. Terima kasih sekali lagi kepada Pn Zam dan Harmony.

Salam,
Zaimah, AMPANG

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

ANDA MUNGKIN SUKA NAK BACA.. TERSERAH PADA SELERA MASING-MASING..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...