Translate in your language

Thursday, 28 June 2012

2012 NEW FASHION !! ASTAGAAAA!!!!



The meaning of liberal and creative minds in Japan today........

 2012 new fashion ! 見識一下

Kat KL pun dah banyak jugak ternampak 'scene' sebegini. Hati-hatilah nak berfesyen pun. Dasar pandang ke timur kah ini?? ish..ish..ZZ











        

14 comments:

  1. Dasar pandang ke timur ke ni?? ZZ

    berhati2 ZZ, bukankah "Dasar pandang ke timur" telah dinyatakan kita mengambil nilai positif.

    kalau fesyen mcm tu... bukan lah kan....

    ReplyDelete
  2. VIDEO IKLAN LUCAH MELAMPAU

    ReplyDelete
  3. gov. yg bwk dasar 2.... nk salahkn sape..>?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bagus, salahkan kerajaan sekarang lagi senang, kan? Habis tu, di mana jati diri kita? Siapa yang boleh halang benda-benda buruk kalau tidak diri kita sendiri? Semua nak kena suap jugak ke?

      Delete
  4. klu setakat bende2 mcm tu tak yah pandang ke timur pub tak pe
    tgk yg zz punye pun boleh..

    ReplyDelete
  5. dasar 1 malaysia

    ReplyDelete
  6. salahkan diri sendiri. cuba tengok dalam cermin,

    ReplyDelete
  7. xitaqieuddeen30 July 2012 07:28

    islam suruh tutup aurat. bila lg korang nak tutup aurat ni?

    ReplyDelete
  8. lau la time tu aku bawak gunting, aku gunting terus yg 3 segi tu...nnak tunjuk ssangat.

    ReplyDelete
  9. oiii tak kira wanita bukan islam atau sebaliknya jangan menuding jari oiiii tak serupa bikin kalau nak mengek di air yang keruh jgn terus kata ini bkn winata islam.?

    ReplyDelete
  10. adesss~ dasar pandang ke neraka nie..

    huhu...

    ReplyDelete
  11. Entahlah... Fashion up to date kowt... Jangan Malaysia terikut-ikut sudah....

    atom-wrote.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Bengong. Mende mcm tu pn nk dipolitikkn.

    ReplyDelete
  13. bawakan pembangkang le tu.. sikit-sikit salah kerajaan... bengong..cermin diri..tak kan kerajaan kena ajar pakai baju..bengong

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.

ANDA MUNGKIN SUKA NAK BACA.. TERSERAH PADA SELERA MASING-MASING..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...