sumber: www.kosmo.com.my
PENGALAMAN serta jalur hidup yang dilalui oleh pengacara serta
personaliti televisyen, Zamzarina jauh membawa dirinya dalam satu episod
baharu. Khalayak tahu bahawa wanita berusia 39 tahun ini sudah empat
tahun mengemudi program Apa Kata Wanita.
Sebuah program televisyen yang cenderung mempamerkan polemik yang
dihadapi wanita. Rancangan yang ke udara setiap Ahad secara langsung di
RTM1 pada pukul 3 petang ini juga mengangkat martabat dan perjalanan
kaum Hawa.
"Sudah empat tahun saya berhadapan dengan individu yang berhadapan
dengan pelbagai masalah hidup," ujar Zamzarina yang pernah menjawat
jawatan akauntan sebelum berkecimpung dalam bidang pengacaraan.
Berdepan nasib malang kaum ibu tunggal sudah menjadi makanannya.
Keadaan itu menyebabkan Zamzarina terdetik untuk membantu golongan
berkenaan. Muncul dengan produk Harmony, Zamzarina menjelaskan, produk
penjagaan kesihatan dan kosmetik itu merupakan satu usaha untuk membantu
golongan wanita. Demi niat murninya itu, Zamzarina nekad meninggalkan
RTM dan menumpukan perhatian kepada bisnesnya itu.
"Saya muncul dengan Harmony untuk membantu golongan ibu tunggal. Ada
yang sukar mencari pendapatan malah (untuk memperoleh) RM10 sehari pun
susah, itu aduan yang saya dapat. Jadi saya keluar dengan rangkaian
produk Harmony di mana transaksi jualan yang diuruskan secara online.
Rakan niaga Harmony yang berdaftar ditawarkan komisen sebanyak 20
peratus bagi setiap jualan yang dipromosikan melalui laman sosial
masing-masing. Setiap dua minggu, rakan niaga gabungan hanya menunggu
cek bayaran komisen daripada kami," ujar Zamzarina yang sudah setahun
menggunakan produk tersebut.
Sedar dengan sifat malu dan tabu masyarakat setiap kali mahu membeli
rangkaian produk untuk kesihatan peribadi, jualan secara online itu
mampu melegakan keresahan pembeli mahupun rakan niaga.
"Berdasarkan kajian dan pemerhatian, kebanyakan polemik rumah tangga
berpunca daripada masalah di ranjang. Saya sedar orang kita malu apabila
bercakap tentang hal alat sulit. Apatah lagi apabila bercakap tentang
kepuasan seksual. Jadi saya bersemangat untuk membantu golongan ini.
Mereka tidak akan malu jika berurusan secara online kerana kita tidak
tahu siapa pembelinya," terang Zamzarina yang muncul dengan lapan produk
Harmony termasuk coklat yang dinamakan Intimac Choc Kasih Malam Jumaat.
"Kaum lelaki juga kurang menjaga kepentingan alat sulit mereka. Ini
sebenarnya tidak adil untuk isteri. Kami mengambil berat soal ini dan
keluar dengan rangkaian untuk kaum Adam," ujar Zamzarina yang merupakan
penaung bagi syarikat Studio One Creative yang merupakan pengedar produk
Harmony.
"Rangkaian produk Harmony adalah 100 peratus herba, halal dan selamat
serta diformulasi oleh doktor Homeopati. Kami bekerjasama dengan
seorang saintis lulusan Universiti Cambridge iaitu Dr. Nabisar Mustan
dalam memformulasi produk Harmony," jelas Zamzarina.
Tambahnya, Harmony berhasrat menjadikan membeli secara online sebagai satu trend.
"Masyarakat kita belum menaruh banyak kepercayaan terhadap transaksi
sebegini. Saya harap dengan kemunculan produk Harmony, budaya belian
secara online ini akan berkembang," akhiri Zamzarina yang menyifatkan
jenama Harmony tampil dengan satu program pemasaran secara bersekutu.
ZZ - membeli-belah secara online lebih mudah dan murah dan menjimatkan masa serta tenaga.. www.harmonymall.com.my ZZ menjemput rakan-rakan untuk memasarkan produk anda di Harmonymall
No comments:
Post a Comment
Note: only a member of this blog may post a comment.