Translate in your language

Sunday 16 December 2012

Petua Tewaskan Suami Di Kamar Beradu



Selalu kita dengar hanya suami yang berusaha puaskan atau ‘tewaskan’ si isteri. Tetapi kali ini tidak. Isteri pula buat sebaliknya. Artikel ini memberi panduan bagaimana seorang isteri ingin tewaskan si suami:


Beritahu suami.

Beritahu apa yang anda mahu pada suami anda. Tahukah anda suami anda tidak akan tahu jika anda tidak beritahu apa yang bermain di fikiran anda. Beritahu perkara sebenar supaya anda berdua boleh berseronok ketika mengadakan hubungan seks.

Kawal kelajuan.

Kawal kelajuan hubungan seks berlangsung. Jangan biarkan suami anda melakukannya terlalu laju sehingga dia seorang sahaja yang sampai inzalnya. Sedangkan anda belum rasa apa–apa lagi. Jika suami anda bergerak terlalu laju, anda tenangkan dia dengan pujuk rayu anda.

Fantasi seks.

Sentiasa berani mencuba perkara baru. Ambil tahu apa fantasi seks suami anda dan anda cuba realisasikan fantasi seks dia.

Sembang lucah.

Bersembang lucah dengan suami anda pasti akan memberi pengalaman baru pada setiap hubungan seks anda berdua.

Rangsang bahagian sensitif.

Cuba kesan bahagian badan anda yang sensitif. Ada wanita yang cepat terangsang jika si lelaki menjilat ketiaknya. Anda kesan dan beritahu pada suami anda supaya dia boleh merangsang pada bahagian betul.

Mandi bersama.

Mandi bersama sebelum melakukan hubungan seks. Jika ada masa lapang, ajak suami anda untuk mandi bersama sebelum melakukan hubungan seks. Selepa mandi, kulit anda akan lebih sensitif pada sentuhan dan ia pasti akan beri perasaan nikmat lebih kepada anda.

Cuba tewaskan suami.

Cuba tewaskan suami anda dengan bersungguh–sungguh. Selain cuba berikan yang terbaik pada suami anda, anda cabar suami anda untuk tewaskan anda.

Kepada isteri, berikan nikmat hubungan seks yang hebat kepada suami anda, Hargai suami nescaya hubungan anda berdua akan semakin rapat.

4 comments:

  1. 1. Pesan kepada suami, semasa berjimak akal perlu membayang sedang memancing ikan atau sedang bermain bola atau lain-lain yang tidak meransangkan seks.

    2. Posisi isteri di atas, pasti memberi kepenatan dan kepuasan kepada isteri.

    Maka, sang isteri akan tewas seperti kerbau yang disembelih apabila mendengar penafasan seperti orang yang kekurangan oksigen dan apabila tidur pula si isteri akan berdengkur akibat terlalu keletihan. Baru dia tahu langit tinggi atau rendah. he...he..he..

    ReplyDelete
  2. Ada dua perkara yang perlu di nyatakan di sini yakni bab sembang lucah dan fantasi seks.

    Bab sembang lucah haruskah di tukar kepada kata-kata berahi dalam bentuk kiasan - lebih seksi dan penuh tanda tanya serta mencetus imginasi lalu membahawa kepada keinginan yang kuat. Lagi pun ianya bentuk kiasan yang lebih sopan. Sembang lucah pada saya datangnya dari displin ilmu barat dan rasanya tidak sesuai.

    Keduanya bab fantasi- Fantasi ialah satu alat pemikiran yang sungguh kuat dan boleh memberikan kesan. Dalam persekitaran dunia maya sekarang ini fantasi boleh di ampuhkan sampai tiada had lagaknya. Janganlah terjebak buat perkara-perkara yang melampaui batas lagi teruk ke arah kejijikan kerana perkara-perkara ini bermula dari fantasi. Tak perlu cakap la apa yang boleh berlaku antara suami dan isteri di sini. Mudah cakap seks oral yang sesetengah melihat sebagai ringan pun sebenarnya tak berapa molek.

    ReplyDelete
  3. camanalaa saya bleh sampai page ni, tak pasti.
    tapi lepas baca article ni, satu benda menarik saya dapati ialah, cun sunnguh blogger nih. manis!
    :)

    ReplyDelete
  4. fantasi sex aku ketika bersama isteri adalah suka membayangkan isteriku melakukan sex bersama org lain..itu membuatkan aku bertambah ngairah dan terangsang.. pernah aku bygkan isteriku melakukan sex lebih dari 2 org dlm 1 masa...

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.

ANDA MUNGKIN SUKA NAK BACA.. TERSERAH PADA SELERA MASING-MASING..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...