Translate in your language

Saturday, 14 July 2012

VIDEO PANAS! KISAH ANAK-ANAK DS ROSMAH




ZZ menerima kiriman video daripada seseorang mengenai anak-anak DS Rosmah.. Video ini dirakam di Dubai..

Jom tengok..


Menurut cerita pengirim, video ini masih panas.. Panas?? Jelas pengirim memang panas kerana suhu di Dubai kini 45 darjah selsius.. Wow! Memang sangat panas tu..

'Anak-anak DS Rosmah Mansor' yang terdiri daripada Permata Seni Muzik, Koir dan Tari kini berada di Dubai sempena 12th Asia Pacific Conference on Giftedness..
Pada malam pertama, 13 Julai 2012 mereka mengadakan persembahan di Dubai International Convention & Exhibition Centre yang dihoskan oleh Dubai Events and Promotions Establishment.. 
Permata Seni kini dah jadi Duta Kecil Malaysia ke serata dunia.. 

Sebaik selesai persembahan mereka pada malam pertama.. 'Anak-anak DS Rosmah' ini telah mengerumuni beliau dan menyanyikan lagu 'Ibu Engkaulah Ratu Hatiku' khas utk DS Rosmah.. Begitulah sayangnya mereka kepada DS Rosmah..





Pak-Pak Arab terpukau dengan persembahan memikat Permata Seni..

 DS Rosmah diserbu wartawan Dubai untuk mengetahui rahsia beliau memupuk dan mengembang bakat seni kanak-kanak di Malaysia


ZZ ~ DS Rosmah bertanggungjawab mengembangkan bakat anak-anak Malaysia ke peringkat dunia.. 

71 comments:

  1. Replies
    1. Dengki la tu ...

      Delete
    2. Keh keh keh... Joanna yunus xda pencapaian dlm hidup

      Delete
    3. pasal ni pun nak dengki ker..apa la

      Delete
    4. Joana Yunus, Hanya Berbangga Dengan Si Kafir AMBIGA Laknatullah tu aje.. yang kerjanya menghasut anak-anak bangsa

      Delete
  2. kamu bangga rosakkan kereta polis saje, kan? kan? kan?

    ReplyDelete
  3. Tak berbangga itu ko punya pasallah. Orang lain tak mau ambil tau. Tak perlu bagitau orang lain.

    ReplyDelete
  4. 06.49 hang bangga kalu tido atas jalan dengan jubah/serban halang kereta Sultan je...

    ReplyDelete
    Replies
    1. jangan lah menhina org pakai serban/jubah .org yg menghina org tu lebih hina lagi.

      Delete
    2. Bukan orang yang pakai serban dan tidur atas jalan itu sendiri yang menghina dirinya?

      Delete
  5. tapi apapun, rosmah mmg misteri. ada sesiapa tahu latar belakang dia sebelum kawin dgn najib. asal mana, mak sapa, etc

    ReplyDelete
  6. kehkeh itu kena tgk video rosmah puaka dlm youtube...

    ReplyDelete
  7. janganlah suka tgk keburukan orang lain,sdgkan diri sendiri langsung x berupaya nk bantu org lain,terimalah hakikat yg Allah telah bg semua ni kpd Ds rosmah,jangan dengki2 tau berdosa nanti,perangai dengki tu dtgnya drp syaitan

    ReplyDelete
  8. Aku tak kisah pun apa latar blkg dia...lgpun semua tu bkn cite betul pun

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
  9. Sapa yg tak bangga tu bkn nye apa sbb dia dengki tak dpt g dubai tu pasal dia dengki

    ReplyDelete
  10. Yea lah kerja2 baik macam ni tak dibanggakan, kerja2 sebar fitnah kehulu hilir serata dunia cukup bangga dok canang, chait!

    ReplyDelete
  11. Hek eleh mcm lah latar blkg ko tu baik sgt tah2 mak ko tu pelacur duku ko plak anak haram tu pasal lah ko cita pasal latar blkg org lain plak.....kebaikan dia ko tak pnh nampak pun buruk dia je ko nampak

    ReplyDelete
  12. Eeeee aku panas lah ngan anak haram yg tak reti brlersyukur ni elok antak g jumpa anuar br drg akan bertaubat kan

    ReplyDelete
  13. Org bodoh bangang mcm anon8.35 mcm ko je yg suka ungkit pasal benda2 buruk org lain.. Sedangkan dalam Islam pun, latar belakang yg buruk org x ambil kira yg penting apa yg dia bt masa sekarang... Ko ni mmg tali barut cina anak anjing mkn babi kot.. Tu yg ko beria2 nak tau sgt pasal DS Rosmah

    ReplyDelete
  14. Joanna yunus n anon8.35 korang berdua ni ptt dibuang ke negara lain mcm somalia ke.. Br ko tau betapa nikmatnya dapat duduk ni negra kita ... Berapa anjing cina pukimak tu bayar kat korang smpi sanggup kutuk pemimpin negara sendiri ha??????

    ReplyDelete
  15. Benda benda macam ni mmg tak perlu bangga kann , yang kita kena bangga bila liwat orang , ada video semua tu kena bangga! Kan kan? Bagus.

    ReplyDelete
  16. Pok Cik rasa bangga anak2 malaysia mampu membuat persembahan yang menakjubkan! Memang apa yang telah ditunjukkan oleh program permata ini, jelas mementingkan perkembangan hollistik dan selaras dengan falsafah pendidikan negara.. Moga2 usaha yang baik ini dipertingkatkan dan diperluaskan lagi untuk kemajuan anak bangsa! Insya allah!

    ReplyDelete
  17. Ak xkesah la dengan latar belakang die.. Small matter.. Yang penting usaha yang dilakukan adalah untuk Malaysia dan kebaikan rakyat secara amnya dan golongan muda secara khususnya..program2 yang memberi faedah yang kita mahu! Moga diperkasakan lagi usaha DS Rosmah membanggakan Malaysia dan berkhidmat untuk kebaikan rakyat!

    ReplyDelete
  18. Hahaha korang bangga dengan pak nuar yang masuk majalah playboy tu ek.. Macam haram saja sokong mamat kaki bontot tu..

    ReplyDelete
  19. Orang yang tak berbangga tu sebab keturunan dia sape pun tak terpilih masuk permata dan berpeluang buat persembahan kat dubai..

    ReplyDelete
  20. Die hanya bangga dengan kaki penipu dan penjual bangsa iaitu pakatan je...die bangga islam di main main kan oleh pas....bangga pemimpin yang konon2nya islam sokong homosexuality...

    ReplyDelete
  21. Dia bangga dengan Abby Abadi kot sebab Abby dah berhijrah,ha,ha,ha,Abby dah kenal islam.sebelum ni dia hanya kenal dgn seluar ketat dan punggung montok dia saja,ha,ha,ha,itu baru la mereka bangga,kita tetap bangga dgn Datin Sri Rosmah....mana ada puak pembangkang ni nak mengharumkan nama negara,nak busukkan lagi ada la...

    ReplyDelete
  22. Kebaikan orang selalu sahaja kita abaikan...tdk kiralah sebesar dan seluas langit kebaikannya tetap org xkenang atau hiraukan...tetapi klu slh skit sahaja wlupun sebesar kuman mula la fitnah dan berdusta...inilah hakikat bangsa melayu

    ReplyDelete
  23. Dia bangga sgt sebab abby abadi msuk PAS sebab itu je....tp xtau hakikat abby tuh perangai mcm sial...hippocrit...xdk maruah....bangge2 sgt ngn betina sial tu

    ReplyDelete
  24. Dia bangga sgt sebab abby abadi msuk PAS sebab itu je....tp xtau hakikat abby tuh perangai mcm sial...hippocrit...xdk maruah....bangge2 sgt ngn betina sial tu

    ReplyDelete
  25. Memang la puak2 ni,bila masuk PaS ja dah islam sangat la puak ni,dah rasa diri mereka tu bersih sangat dah,kalau minum arak depan mereka pun mereka akan kata itu bukan arak,itu air suam ja,kalau tak sembahyang pun tak apa sebab dah jadi ahli pas,dah bersih dah segalanya

    ReplyDelete
  26. Princess of Pro14 July 2012 at 13:14

    Dorang ni memang bodoh, kalau dorang pandai dorang boleh pikir mana baik mana elok ni tak, pemikiran macan haram jadah dorang ni.

    ReplyDelete
  27. dam u all....kita rakyat mlysia....ptt bnga ape y kerajaan buat...ssh sngt ke korg nk terima kebaikan yg dibuat oleh kerajaan...untk kebaikan rakyat....tp korg mcm anjing kurap dok melalak je...

    ReplyDelete
  28. korg nie smua psl pe yg xpuas ati ngn kerajaan...everything yg di buat oleh rosmah...mst korg pebngkng cr keburukan...dari korg bising mcm gyla...bek korg buat kebaikan n ambk ati rakyat

    ReplyDelete
  29. alah ckp jelah korang ni dengki ngan DS rosmah...sbb tu dok ckp mcm2... korang dah xde idea nk ckp psl DS rosmah...tu yg korang bangkitkan isu latar belakang plak...

    ReplyDelete
  30. apa ke sialnye ko ni wei,tetibe nk tarik pasal latar belakang DS Rosmah.....hang sakit tang mana,perangai cam ank haram je......apa yg DS Rosmah x buat tuk rakyat,semua yg dia buat untuk kepentingan rakyat.......ko mmg dasar ank babi yg makan anjing,x tau nk bersyukur......org cm ko la akn menyebabkan negara kita yg aman akn jadi hura hara,org cm ko mmg x layak hidup kat Malaysia ni

    ReplyDelete
  31. Rosmah puaka ke tak puaka ke apa yg dia buat takat ni aku tgk semua yg dia buat demi kebaikan negara so i dont have any problem wirh her...

    ReplyDelete
  32. Pijak ds rosmah lebih kurang pastu senyap... Perangai mcm hanjing puak puak pakatan rakyat nih....

    ReplyDelete
  33. rasa xbangga sebab korang2 2 dasar pembangkang dengki..kalo pembangkang buat benda2 sial korang xrasa benda 2 salah..xguna betol..pembangkang siot

    ReplyDelete
  34. Anon pondan ni x bangga sebab rosmah x perjuangkan lgbt kot!? Hehehehehe

    ReplyDelete
  35. orng2 pembangkang nie mmg xtau malu lah...apa je sumbangan atau kemudahan yg diberi oleh kerajaan diorang ambik dulu...pastu nk kutuk2 kerajaan....sedar lah sikit dri korang tu....

    ReplyDelete
  36. Aku pelik ah ade jgk ank haram mcm ko kn ds rosmah buat ape pun ko rasa die menunjuk kn

    ReplyDelete
  37. kurap punya pembangkang..nak bangkang pun bangkang had len xpa nie utk kebaikan anak2 korang jugak..tp korang ambik semua benda kerajaan bg mcm org tamak tp tetap membangkang..2 la korang tamak dengki dan sewaktu dgnya

    ReplyDelete
  38. alahai ko tu xbgga sbb ko xdpt pergi dubaikn....haha ternyata DENGKI!! mst penyokong PAS @ PKR nie kn....

    ReplyDelete
  39. aku bangga...!!!! spe yg kte tak bgga tu mmg sah pembangkang pny org.. dengki kianat pny org..mne blh tgk org lain lagi bagus dr dpa kn..

    ReplyDelete
  40. aku xkisah apa orang nk kata...yang aku tau DS rosmah mmg baik orang nya...suma yg org kata buruk pasal dia..suma nya tipu...yang aku tahu org dok kutuk2 dia suma dengki dgn dia..

    ReplyDelete
  41. pi mampos ah ko,x bangge konon....manusia sial,aq bngge sngt dgn pe yg DS Rosmah buat......bangse cm ko ni mmg patut ditembak dgn senapang gajah je,dasar bangse sial tahap gaban......kalau org buat amal kebajikan ko x bangge tp kalau anwar tibai belakang org ko bangge kn,pembangkang yg ari2 terlibat ngan kes sex ko bangge la kn

    ReplyDelete
  42. kpd Joana yg bebal kat ats tu..mmg la ko xbngga sbab otak ko smpit,ko skong pmbgkang yg otknya jgk smpit..ko akn bngga bila buat rsuhan,pmimpin pmbgkang kantoi khlwat ngan istri org,pmimpin pmbgkang liwat or,ftnah org..itu la yg buat ko bngga..ajijah ngan nurul ko ad mcm ni???habuk pun tarak!!

    ReplyDelete
  43. aku tengok sendiri kehebatan anak-anak Permata ni...bangga wooo jadi mak bapak dorang..tahniah DS Rosmah..:))

    ReplyDelete
  44. aku kagum dngn ds rosmah....sbb dia bjaya membawa permata sampai ke tahap ini....tahniah.....geng2 pembakang apa yg ds rosmah buat smuanyer x betul....apa yg ketua dia bt yg dh terang2 salah smua nyer betul...busuk punyer olang pembakang......apa2 pon aku bangga dngn ds rosmah......

    ReplyDelete
  45. abangkacak bangga dgn pencapaian budk2 permata ni....tahniah DS Rosmah :))...abangkacak sayang DS Rosmah ketat2...:))

    ReplyDelete
  46. Ds Rosmah mai pinjm 50 nk bli helmet.helmet kna curi da

    ReplyDelete
  47. saya sokong Abang kacak... kita patut bangga permata sampai ke tahap ini...

    ReplyDelete
  48. bestnyaa program nie... bagusnya datin rosmah... sampai ke dubai tu

    ReplyDelete
  49. Tahniah diatas idea dan kerja keras DS Rosmah diatas kejayaan ini, kalau nak tanya pembangkang memang semuanya buruk dan tak elok serta mcm2 kutukan lagi sebab mereka dengki dan kalau boleh anak2 ini diajar mcmana nak baring atas jalan, buat demo, gantung bendera dan maki hamun orang itu saja.

    Buat penyokong PR cukup2lah fitnah dan hasad dengki sesama Islam...kata nak tegakkan Islam akhlak kenalah seperti orang Islam.

    ReplyDelete
  50. buat baik salah, buat jahat pun salah..udah2 ler..

    ReplyDelete
  51. yg utama skali..aurat kena jaga..wajib tu..hukum dri Allah..dahulukan yg wajib..jgn pandang remeh..

    ReplyDelete
  52. JOANNA .anak melayu tak sedar di untung, itu lah dia kalau dah terlalu taksub dengan pembangkang, apa jua kebaikan yang dibuat semuanya tak betul.. BANGANGGGG BETUL JOANA TU.. PREEEHHHHH

    ReplyDelete
  53. I LOVE MAMA ROSMAH.

    ReplyDelete
  54. sedak mung duk wak perabih duit aku...

    ReplyDelete
  55. kalo buka permata al-quran lebih besar fadhilatnya...

    ReplyDelete
  56. Pas pis pus ada tak buka permata Al Quran? ;)

    ReplyDelete
  57. Yang semua dok merapu meraban tak tahu hujung pangkal... kenapa? Mcm lah dah cerdik sgt.. boleh baca fikiran si Joanna Yusuf tu.. Cubalah minta dia jelaskan dulu.. dia mesti ada sebab munasabah kenapa dia tak "banga" dgn program kat Dubai tu... adeyy...

    ReplyDelete
  58. didiklah anak-anak kita dengan cara Islam..bukan hiburan yang lagha spt tuh..yg pompuan tuh ajarlah tutup aurat..mrk tuh bakal generasi masa depan..tunjangnya ISLAM...InsyaAllah selamat dunia akhirat..ALLAHUAKBAR!!!!

    ReplyDelete
  59. Eloklah tu...cuba search berapa belanja ke Dubai tu...anak2 permata, rosmah & anak2dll... takkan tido kat hotel rm200/300 semalam....duit sape tu dia belanja???duit laki dia ker....oiii duit tu dari kocek rakyat lah weiii...penyokong BN & pembankang yg duk bayar tax....aku& bini pun dah 2/3000 stahun byr tax...syok ler korang tengok rosmah duk mkn angin ....hu3333

    ReplyDelete
  60. Wah belakang ckp pandai yer semuanya terer dpn kalo senyap mcm kmbing mabuk

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.

ANDA MUNGKIN SUKA NAK BACA.. TERSERAH PADA SELERA MASING-MASING..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...