Translate in your language

Thursday, 5 July 2012

PM TAK HADIR KE EKSPRESI REMAJA BERSAMA PM KERANA TAK DAPAT SAMBUTAN??


Dua tiga hari heboh di dunia cyber memperkatakan isu DS Rosmah dan program EKSPRESI REMAJA BERSAMA PM di Stadium Negara..

Terima kasih kepada bloggers dan facebookers yang sokong dan yang tak sokong kerana telah menghebahkan dan menghebohkan program EKSPRESI REMAJA BERSAMA PM..

Yang sedihnya program ini tidak mendapat sambutan.. Sehinggakan YAB PM sendiri tidak kelihatan..  
 
Lihatlah gambar di bawah.. Stadium Negara kosong!!





ZZ tak bohong bila kata tempat duduk stadium kosong.. Malah YAB PM dan DS Rosmah sendiri pun tak hadir.. Tengoklah gambar-gambar di atas.. Yang ada hanyalah peserta yang membuat persembahan..

ZZ sempat singgah di Stadium Negara petang tadi untuk meninjau RAPTAI Ekspresi Remaja Bersama Perdana Menteri yang akan diadakan pada Sabtu, 7 Julai 2012...
 
Memang teruja melihat persembahan adik-adik daripada Pandu Puteri dan Permata Seni.. Penonton pasti akan terpukau melihat persembahan mereka nanti..!!
 
Selain itu, barisan artis terkenal tanahair seperti Faizal Tahir, Alif Satar, Ikhwal dan Asmidar juga akan menghiburkan ahli Pandu Puteri yang akan berhimpun secara besar-besar buat pertama kalinya dalam sejarah..!!
 
Disamping itu, Nota Ekspresi Remaja yang akan dibacakan pada perhimpunan itu nanti akan diserahkan kepada YAB PM.. apa yang tertulis ZZ belum pasti.. Yang pasti para remaja ingin mengEKSPRESIkan pandangan mereka tentang masa negara yang tercinta yang bakal mereka warisi pada masa depan..
 
Lagi gambar raptai hari ini..
 

 




 
Amanat PM kepada para remaja juga dijadualkan akan disiarkan secara langsung di tv1 mulai jam 4.45 petang.. Memang best susunan acara program Ekspresi Remaja Bersama Perdana Menteri..
 
 
 
ZZ ~ ahli Pandu Puteri 
 
 
 

 
 

38 comments:

  1. Nasib belia terus dibela olah Dato Seri Najib dan DS Rosmah!
    Fikirlah masa depan belia-belia negara....elak lah dari mengkorupsi kan minda-minda mereka

    ReplyDelete
  2. pebangkng2 y mangkok sekalia....buka mata korg...jgn buat fitnah seska ati je...

    ReplyDelete
  3. Raptai pun pembangkang nk wat jdkan isu ke...ha....ha lawak la

    ReplyDelete
  4. arie sabtu nie comfirm rmai yg akan datang lah..sbb program nie mesti terbaik...

    ReplyDelete
  5. ek eleh... RAPTAI pon nak baut isu ka? gler desperate!!! wat the...

    ReplyDelete
  6. hahahah kelakar lah wei xkan raptai pun pm nk dtg...pembakang mmg bodoh kn

    ReplyDelete
  7. dah sah sah ni raptai kan kahkahkah

    ReplyDelete
  8. hek eleh...nampak sgt dah xde topic kan krg ni ada ke raptai pun pm nak g....apa ingat dia takde keja lain ke???????????

    ReplyDelete
  9. Thies programn sure will be a blast!
    All will be there :D
    lets show our support!

    ReplyDelete
  10. agak2 lh tak kn lah raptai pn PM kne dtg kot..
    pembangkang nie klu nk wat cerita mmg pandai.

    ReplyDelete
  11. TAKKAN REPTAIPUN KRG HARAPKAN PM TURUN PADANG. PM TAKDE KERJA LAIN KE. CUBALAH FIKIR TU BERNAS SIKIT JGN MCM TAK SEKOLAHLAH BEB

    ReplyDelete
  12. woi aku ni yg bkn pm pun xde masa nak pergi tgk takat raptai je....ni kan pm lg lah...ingat dia ddk umah goyang kaki je ke ha?takat raptai pun nak hARAP kan dia g

    ReplyDelete
  13. agak2 le korang ingat pm xde keje lain ker...belajar lah sikit jgn asik ingat bontot org jer

    ReplyDelete
  14. Good to see the goverment are taking care of our youth today from being 'sampah masyarakat'
    great job!

    ReplyDelete
  15. korang ingat PM kita xda keje lain kew..banyak lagi hal-hal negara yg perlu difikirkanya..nanti waktu program PM datang la..nak buat kecoh pun tgu la bila program 2 berlangsung...

    ReplyDelete
  16. WAT THE ???? COME ON MAN! GROW UP MY DEAR PAKATAN!!! DONT TELL ME EVEN A FREAKING REHEARSEL U WANT THE PM TO COME? WHAT BULL ARE YOU TRYING TO SPEW SOME MORE???

    ReplyDelete
  17. nampak sgt pembangkang yg bodoh ni semua tak dpt nak cr topic nak kutuk pm n wife dia kan?benda2 mcm ni pun nak kecoh aduhai

    ReplyDelete
  18. AKU RASAKAN KRG NI DENGKI DGN PROGRAM EKPRESI REMAJA. SEPATUTNYA KITA SOKONG BUDAYA SIHAT BKN SOKONG BERSIH 3.0

    ReplyDelete
  19. pebngkng mmg sama je ngn babi hutan yg ska sondol....xtgk xdgr tp trus wt fitnah...mcm sial...korg xpenat ke

    ReplyDelete
  20. hanya kerajaan ja yang boleh wt program2 yg bagus2 mcm nie....

    ReplyDelete
  21. nampak sgt bodoh lah pembangkang ni...benda mcm ni pun nak buat isu gak

    ReplyDelete
  22. pakatan saiko kecik2 xmau mati besar2 susahkan org..benda belum buat lagi korang dah mula sabotaj...

    ReplyDelete
  23. aduh bnda nie pon nak kecoh ke..
    pembangkang nie mmg dh nk gila kot rsnya.
    sbb tu asyk cri pasal je nk jtuhkan PM kita..

    ReplyDelete
  24. WHAT THE H I JUST READ? THANK YOU OPPOSITION FOR MAKING MORE USELESS SHIT AND MORE PROPAGANDA AND MORE FALLACIES! U GUYS ARE FREAKING ANNOYING OPPOSITION... LIKE FLIES BUZZING AROUND... JUST BUZZ... THATS ALL YOU DO... FREAK...

    ReplyDelete
  25. SEBAGAI REMAJA AKU SOKONG SEPENUHNYA PROGRAM NI. JGN JADIKAN ISU PM TAK TURUN PADANG. YANG PENTING AKU AKAN KE SANA DGN KAWAN2 AKU

    ReplyDelete
  26. apa la pakatan ni,x reti bace ke.....dah kate rehearsal,xkn la PM nk dtg kot......nmpk sngt kebodohan pakatan ni melantun-lantun,dah xde isu nk kene kan kerajaan tu yg benda cm gini pun nk buat isu........please grow up pakatan,pakatan suck

    ReplyDelete
  27. pakatan nie semuanye noob2...bnde yang mmg x ptut lnsng dijadikan isu...diorang buat isu....pemikiran diorang nie kolot btol....

    ReplyDelete
  28. tht very funny guy....that 'ONLY' raptai....not the real function....u guy totaly fucking idiot....retarded

    ReplyDelete
  29. ape mslh pembangkang nie??
    tak hbs2 nk wat isu pasal PM kita.
    program nie pasti akn m'dpt smbutan..
    tgk jelh t.

    ReplyDelete
  30. mangkuk hayun kuda kayu pinggan mangkuk periuk belanga...jgnlah wat kecoh hal2 kecik beb..korang mmg xda keje kan..2 la tau mkn duit haram jew

    ReplyDelete
  31. Raptai pon dah ramai yang tengok, kalau bukan raptai.. mesti lg ramai. hehhehehe

    ReplyDelete
  32. ini pun nak kecoh!! puak pembangkang plis la cari isu lain yang berfakta sikit. aku ni pengundi atas pagar. kalau macam ni perangai bangang pembangkang, baik aku undi BN saja!!!

    ReplyDelete
  33. terencat akal dah pembangkang..

    ReplyDelete
  34. Bagus program yang diadakan. saya da bersama sewaktu raptai ini. benda sihat mcm ini yang anak muda cari

    ReplyDelete
  35. mesti ramai yang dtg ari sabtu nt..sbb rakyat ada jugak rakyat malaysia ni yang bijak berfikir...bukan mcm pembangkang....sokong najib dan rosmah...!!!!!

    ReplyDelete
  36. serious memalukan kaum je parti pembangkang ni,bende ni pun nk wat isu.....xkn la rehearsal pun PM nk kena dtg,asal la korang ni bebal sangat.......guna la akal yang ada tu untuk berfikir,jgn main hentam je org

    ReplyDelete
  37. oh rehearsal je rupanya. x baik sebarkan fitnah yg x betul.

    ReplyDelete
  38. Raptai hanya melibatkan 250 org ahli pandu puteri yg terlibat.. Tak termasuk anak2 permata seni..esok dianggarkan 4000 ahli pandu puteri yg akan berhimpun.. Btw raptai mereka sahaja mmg sgt best.. Belum kira bila diorg combine sekali ngan faizal tahir.. Skrg xde isu politik ke apa sbb di bawah kendalian pandu puteri.. Kalau pelajar2 yg terlibat maksudnya penglibatan mereka dlm unit uniform dah ke peringkat kebangsaan.. Tiket yg penting utk ke ipt

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.

ANDA MUNGKIN SUKA NAK BACA.. TERSERAH PADA SELERA MASING-MASING..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...