Translate in your language

Wednesday 27 June 2012

TAKZIAH KPD KELUARGA AU

Cucu bekas Pengurus Besar Pertubuhan Berita Nasional Malaysia (Bernama) Datuk Seri Azman Ujang meninggal dunia hari ini setelah dimaklumkan bayi dua bulan itu tidak bangun dari tidur oleh pihak pusat penjagaan kanak-kanak, di Flora Damansara, dekat sini.

Azman berkata Mohd Affan Syahim Mohd Rizal disahkan meninggal dunia oleh doktor di Hospital Sungai Buloh, pada 11.30 pagi dan pihak hospital sedang menjalankan bedah siasat untuk mengetahui punca kematian.


"Laporan polis telah dibuat. Saya masih terkejut dengan berita kematian cucu kelima saya. Lebih tragik hari ini adalah harijadi ke 32 ibunya," kata Azman ketika dihubungi.


Ibu bayi berkenaan, Sharafiza Abdul Rahim, berkata beliau menerima panggilan daripada pengasuh pusat penjagaan pada 11 pagi ketika beliau dan suaminya, Mohd Rizal, 32, sedang bekerja.


"Mereka kata anak saya tidak bangun setelah digerakkan. Saya terus pulang dan bawa anak saya ke klinik berdekatan sebelum ke hospital.


"Saya tanya kepada pihak pengasuh bagaimana anak saya ditidurkan, mereka kata anak saya tidur meniarap dan saya tidak pernah tidurkan anak saya secara demikian," katanya yang masih terkejut dengan pemergian anak keduanya itu.- Bernama 

ZZ - semoga AU tabah menerima ujian ini...   

3 comments:

  1. ZZ, nak tanya iklan ZZ : jana wang tanpa modal tu ZZ dah dapat ker? Camner yer?

    ReplyDelete
  2. salam takziah buat keluarga arwah. semoga arwah ditempatkan di syurga firdausi. sedih dgn berita ni, dah bnyk yg menerima berita mati mengejut cmni. mungkin juga sbb faktor Sudden Infant Death Syndrome.

    http://suriaqistina.blogspot.com/2012/06/sudden-infant-death-syndrome.html

    ReplyDelete
  3. takziah... http://daridalamnorad.blogspot.com

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.

ANDA MUNGKIN SUKA NAK BACA.. TERSERAH PADA SELERA MASING-MASING..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...