Translate in your language

Thursday 2 May 2013

Penyakit Misteri Dawai Keluar Dari Perut (Video)



Inilah kejadian yang sangat misteri iaitu " Fenomena manusia dawai dari Kalimantan Timur ". Fenomena tersebut telah mengemparkan masyarakat Indonesia dan mungkin hanya ada di Indonesia sahaja. 

Dimana seorang wanita bernama Noorsyaidah telah menderita sejenis penyakit yan sangat misteri, wanita malang ini mengeluarkan dawai besi dari dalam tubuhnya. 





Seperti yang kelihatan dalam gambar, dawai-dawai yang tertanam di dalam tubuh wanita ini kelihatan tembus hingga terkeluar dari perutnya. Pada pada bahgian telapak tangannya pula, dawai-dawai itu hanya kelihatan bayangan di bawah lapisan kulit, tetapi pada bahagian perut, batang-batang dawai berukuran 10-20cm itu kelihatan banyak yang terkeluar.


Fenomena ini memang sangat misteri dan menakjubkan. Malahan beberapa orang doktor mengaku belum pernah menemukan gejala penyakit seperti yang dialami wanita malang ini. Wanita malang ini bertugas sebagai seorang guru. Beberapa pakar perubatan sedaya upaya untuk membantu wanita malang ini. 



Berita ini sangat mengemparkan hingga menarik simpati menteri kesihatan negara tersebut. Nur Syaidah menderita penyakit ini sejak tahun 1991 ketika ia berusia 22 tahun, berbagai macam ikthiar telah dilakukannya untuk menyembuhkan penyakit tersebut namun hingga kini masih belum berhasil. Semoga beliau bersabar dengan dugaan yang hebat ini.

LIHAT VIDEO-VIDEO INI :



2 comments:

Note: only a member of this blog may post a comment.

ANDA MUNGKIN SUKA NAK BACA.. TERSERAH PADA SELERA MASING-MASING..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...