Translate in your language

Sunday 28 April 2013

Bahaya Tonton Video Porno Melalui BlackBerry

Pemilik BlackBerry yang gemar menonton klip video lucah melalui telefon pintar mereka perlu berhati-hati kerana ada perisian yang mampu menghebahkan aktiviti itu kepada semua kawan mereka.




Kemudahan baru dikenali sebagai ‘Show What I’m Listening To’ itu direka untuk pengguna yang gemar berkongsi video muzik atau lucu di YouTube.

Bagaimanapun, sesetengah pengguna BlackBerry yang menonton klip video lucah melalui telefon pintar itu akan diaibkan kerana aktiviti itu akan dimaklumkan kepada rakan mereka secara automatik. 

Seorang pengguna yang menggunakan nama Sosof di laman forum Crackberry memuat naik paparan menunjukkan bagaimana seorang rakannya menonton video lucah.

Sementara itu, pengeluar BlackBerry berkata, kemudahan berkenaan perlu dihidupkan terlebih dulu sebelum dapat digunakan.

Namun, beberapa pengguna mendakwa, ia memang sudah berfungsi ketika mereka membeli BlackBerry dan terpaksa mematikannya sendiri. 

4 comments:

  1. wa x kisah sbb wa bukan kaki blue...

    otai

    ReplyDelete
  2. Aq harap aplikasi ni di masukkan kedalam semua mobile phone.Baru padan muka.Tambah2 lg yg dh kawin & berlagak alim dpn public.

    ReplyDelete
  3. Kisah anak derhaka kepada ibunya menjadi calon ,siapakah dia? boleh ikuti ceritanya di ......

    PilihanrayakuPRU13

    ReplyDelete
  4. http://prulipis.blogspot.com

    laporan pilihanraya lipis p79

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.

ANDA MUNGKIN SUKA NAK BACA.. TERSERAH PADA SELERA MASING-MASING..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...