Translate in your language

Saturday 8 December 2012

Suami Isteri Pilih Pembetung Untuk Aksi


suami isteri tinggal dalam pembetung di colombiasuami isteri tinggal dalam pembetung di colombiasuami isteri tinggal dalam pembetung di colombiasuami isteri tinggal dalam pembetung di colombiasuami isteri tinggal dalam pembetung di colombia



Sepasang suami isteri menjadikan sebuah pembetung lama di Medillin, Colombia sebagai tempat tinggal mereka selama lebih 22 tahun. 

Miguel Restrepo berusia 62 tahun yang juga bekas penagih dadah berkongsi kehidupan di dalam pembetung ini bersama isterinya Maria Garcia dan juga seekor anjing yang bernama Blackie. 

Restrepo telah mengubah suai struktur dalaman pembetung ini dengan menambah kipas angin, dapur, katil dan wayar elektrik bagi membolehkan mereka menonton televisyen. Pembetung ini mempunyai ketinggian 1.4 meter dan ketika waktu siang bahagian bumbung pembetung ini akan di biarkan terbuka bagi memudahkan pengaliran udara. 

Dan pada waktu malam pula, kipas akan di buka bagi mengurangkan bahang panas. Meskipun dengan keadaan yang serba daif ini, Restropo tetap menyediakan persiapan untuk menyambut Hari Krismas tahun ini.

Bersyukurlah kita rakyat Malaysia

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

ANDA MUNGKIN SUKA NAK BACA.. TERSERAH PADA SELERA MASING-MASING..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...