Translate in your language

Thursday 6 December 2012

HUBUNGAN INTIM ANDA BERMULA DI SINI...





Ramai yang tanya macam mana nak mendapat kepuasan hubungan intim. Jom ikut langkah-langkah berikut!


HARMONYINTIMACY  - CARA BELI DI ONLINE

Langkah untuk beli produk HARMONY secara online:

1) Masuk ke laman web HARMONY di www.harmony.com.my

2) Klik sahaja pada Flash Header atau BELI SEKARANG. Anda akan terus dibawa ke laman HARMONY MALL. Kesemua produk akan terpapar pada laman ini.

3) Klik ADD TO CART pada produk yang mahu dibeli. Akan terpapar kotak dengan pilihan CONTINUE & CART? Untuk terus membeli produk yang lain klik CONTINUE atau klik CART setelah selesai membeli.

4) Semak senarai produk dan jumlah unit yang anda beli. Klik CHECKOUT.

5) Jika ini kali pertama anda membeli secara online, sila pilih NEW CUSTOMER dan lengkapkan maklumat anda bagi tujuan penyediaan dokumen bill dan penghantaran produk ke alamat anda.

6) Klik NEXT untuk ke laman cara pembayaran. Terdapat 3 pilihan iaitu KAD KREDIT, PERBANKAN INTERNET atau ATM TRANSFER. Contohnya, jika anda mahu membayar dengan Maybank2u atau CIMB Clicks, sila pilih perbankan internet. Dan kemudian klik pada logo Bank MAYBANK atau CIMB. Teruskan langkah pembayaran seperti biasa.

7) Anda akan mendapat notifikasi nota pembelian dengan Nombor Order bagi barangan yang anda telah beli.

8) Pihak syarikat juga akan menerima notifikasi yang sama bagi order anda itu. Kami meyakinkan anda bahawa setiap order akan diproses pada keesokan hari dan dihantar dengan pos laju. Benarkan tempoh 24-48 jam bagi anda menerima produk HARMONY yang anda beli diterima dalam keadaan yang selamat.

TERIMA KASIH.
HARMONY

1 comment:

Note: only a member of this blog may post a comment.

ANDA MUNGKIN SUKA NAK BACA.. TERSERAH PADA SELERA MASING-MASING..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...