Translate in your language

Wednesday 1 August 2012

[VIDEO PENGAKUAN] FITNAH SAYA TAK MENGAKU ANAK SUDAH MELAMPAU!!! - FARIT ISMETH


Semalam ZZ berkesempatan berbual dengan Farit Ismeth @ Pak Ngah di Angkasapuri. ZZ ada bertanyakan perasaannya selepas membuat pengakuan minggu lalu. Reaksi bercampur-campur daripada beliau walaupun mulanya beliau merasa lega kerana telah 'melepaskan' apa yang terbuku dihatinya selama bertahun-tahun. Namun, disebalik itu, terdapat juga nada kesal kerana masih terdapat sesetengah golongan yang enggan dan tidak mahu menerima KEBENARAN pengakuannya.

Malah ada pula golongan yang menghina, mencaci dan mencerca Pak Ngah melalui komen, penulisan blog, sms, panggilan telefon. Ada yang menuduh Pak Ngah dibayar untuk membuat pengakuan. Menuduh beliau dulu jual isteri, sekarang jual tuhan dan sebagainya. Walaupun tuduhan-tuduhan itu pedih namun Pak Ngah masih dapat menelannya. Tetapi apabila tuduhan mengatakan beliau tidak mengaku anak VVIP yang dikaitkan dengan beliau itu sebagai anaknya, itu sudah melampau..!!

Ikuti temubual eksklusif luahan hati Pak Ngah yang dirakamkan malam tadi juga selepas perbualan dengan ZZ demi untuk masyarakat menilai dan mengetahui.. Cukup-cukuplah mencaci, memfitnah apatah lagi bulan ramadhan yang mulia ini. Terimalah kenyataan..!!! Kalau dah terfitnah tu mintak maaf kat Pak Ngah dan VVIP tersebut.. Macam ada satu blog yang popular tu mintak maaf secara terbuka.. InsyaAllah berkat ramadhan al-mubarak semua pihak akan saling bermaafan..

Jom tonton video Pengakuan Pak Ngah..

   

ZZ ~ ramadhan itu awalnya rahmat, pertengahannya keampunan dan pengakhirannya adalah kemerdekaan (dilepaskan) dari neraka (Riwayat Muslim)

26 comments:

  1. nampak nya masih ade lagi puak pembangkang yg x dapat nk terima kenyataan.sudah2 la tu lagi2 di bulan ramadhan yg mulia.berhentilah wat fitnah.

    ReplyDelete
  2. kpd puak2 pembangkang tu bawak2 la taubat.x tau nak cakap ape dah.astagfirullah !

    ReplyDelete
  3. memang panas bontot la puak ni,sebab tu x senang duduk.dok pkirkan ape lg fitnah yg dorg nak buat.

    ReplyDelete
  4. cukup2lah buat orang x snang hidup,
    ape la yg dibanggakan sgt dgn fitnah2 ni.
    masuk kubur nanti jawab la sndiri.

    ReplyDelete
  5. pembangkang ni xhabis-habis dengan fitnah... korang tengok la hasil daripada fitnah korang... kat dah susah hidup seorang manusia saudara Islam sendiri? letak banner sokong Islam tapi sebarkan fitnah? apa barang ni pembangkang? owh lupe, yang letak banner tu kene buli cukup-cukup dengan PKR dan DAP... padanla..

    ReplyDelete
  6. menyusahkan rakyat amalan pembangkang
    menyusahkan hidup xkira orang
    kalau dah macam ini perangai korang
    memang tak dapat undian orang

    ReplyDelete
  7. tak abih lagi dengan fitnah nyer? kan tuan punya badan dah cerita perkara yang sebenar...wat ape nak tipu..kan?? pembangkang yang sememang nyer kuat menipu...:p

    ReplyDelete
  8. Tak habis-habislah pakatan haram ni.senang cita,nak dapat putrajaya.itu jer pun.kesian Farid Ismeth menderita 11 tahun kerana fitnah pencacai pakatan haram.apa pun janji BN selalu di tepati.pakatan haram ??? Di harap Datin Seri Rosmah sabar dengan dugaan ini.mereka sebenarnya cemburu dengan kerajaan yang ada sekarang.di harap juga agar Datuk Seri Najib sentiasa memakmurkan malaysia.terima kasih kerana janji di tepati ;-)

    ReplyDelete
  9. ramai yang dah tau perkara sebenar lepas Farid Ismeth buat kenyataan yang dia mmg tak de kene mengena dengan DS Rosmah...harap pembangkang jgn lah buat cerita lain plak..sebab kebenaran telah pon ada...:))

    ReplyDelete
  10. Udah-udah la tuh nak fitnah orang....kan nie bulan rahmat.....kalau ko fitnah dpt 200-300 sebln je watpe?
    msuk neraka beribu thn
    apa untungnya?

    ReplyDelete
  11. Apa cer orang lain pulak yang nak di sembur..pakatan ni dah takda modal, apa ke dosa Farid Ismeth ni sampaikan dia di fitnah sebegini rupa. Aku percaya yang juak2 pakatan ni memang dah tak betul, orang PAS suruh bertaubat jgn fitnah sedangkan mereka lagi teruk memfitnah orang.

    ReplyDelete
  12. boleh percaya ker Farid Ismeth dan rosmah ni..udah2 la tuunjukan jer kebenaran korang berdua...

    ReplyDelete
  13. Penipu Rakyat ni, kalau nak menuduh dan menghina Barisan Nasional dan pimpinan Barisan Nasional, tak ada bukti pun tak apa, boleh tuduh, ajaran songsang dari Parti Ajaran Sesat. Sedangkan video yang trang tang tang Anwar , DNA, CCTV yang perpampang Anwar, depa kata itu semua tipu, video besi, kononnyalah sajalah, tapi bila bab nak menuduh Barisan Nasional dan pimpinan Barisan Nasional mana dia bukti? Tak ada, jenis perangai Yahudi, lihat perangai Yahudi, kalau diaorang buat jahat, dia cakap dia ditindas, kena buat tindakan kejam, macam Penipu Rakyatlah, bila polis tangkap Anwar dia orang cakap polis kejam sedangkan polis ada bukti, diorang apa ada? habuk pun tarak. Penipu Rakyat adalah komunis yang berbahaya dan bangsat!

    ReplyDelete
  14. apalah yang mereka tak puas hati lagi ? Kebenaran dah ada depan mata pun tak nak percaya . Tengok saja reaksi beruk2 ni bila video pemimpin mereka tersebar ? merekaa tak percaya , matian-matian memepertahankan . ini lah golongan yang bila kebenaran dah ada depan mata pun ditolak keranaa otak penuh dengan keegoan yang besar. walau pun Farith Ismeth bersumpah laknat pun percayalah mereka tetap kata itu bohong, lihat saja apa yg berlaku pada Saiful Bukhari dan Datuk Eskay . Ini lah puak2 Pakatan yang masuk dalam golongan munafik !

    ReplyDelete
  15. lagi bnyak diorng buat fitnah,lagi byk diorng dpat duit drpd pmimpin pmbgkang...aku pun tak tahu lah apa yang pmbgkang dah bagi kat penyokong diornag ni smpai jadi taksub tahap dewa kat pmimpin diorng,xblh nak terima lgsung kesalahan diorng..bawa2 lah bertaubat..

    ReplyDelete
  16. pembangkang ni dok lah diam..bulan ramadhan ni nak buat fitnah jugak ke?...bahalol betul

    ReplyDelete
  17. tak habis2 fitnah puak pembangkang nie.. bulan ramadhan kot.... bawa2 la g btaubat...kebenaran dah ada di depan lagi.....lagi mahu kecoh!!

    ReplyDelete
  18. betol tu MegaBidaman1 August 2012 18:4... kebenaran dah ada.. lagi mahu kecoh.... lepas ni apa lagi laa fitnah diorang buat...tak habis2 gan idea bongok....

    ReplyDelete
  19. dengan ada puak pembangkang... tak aman la malaysia... kerja tak habis2 fitnah2....dah la ta x masuk akal... logik la sikit puak pembangkang!!!!

    ReplyDelete
  20. mcm sial je aku tngk puak pembangkang ni,xhbs2 keja nk fitnah org..
    dh terlampau korang ni sbnrnye..sampaikan isu yg xbnr pun korang blh reka2 kan lg...

    ReplyDelete
  21. beruk punya beruk.. dah dia bersumpah atas nama Allah.. fikir2 la sama kalau fitnah dah sampai tahap melampau. Ini memang kes percaya syurga bawah tapak kaki nik aziz lah ni!!

    ReplyDelete
  22. non stop with defamation by this PR fellows...

    ReplyDelete
  23. akal dan fikiran mereka sudah rosak akibat terlalu banyak disogok dengan cerita fitnah.. cerita gosip fitnah ni kan sedap didengar dan dipercayai maklumlah semuanya menceritakan keburukan seseorang.. PEMBANGKANG OTAK ROSAK

    ReplyDelete
  24. ZZ, kau tolong konfemkan dan bagitahu dengan sialan-sialan yang buat fitnah tu..sebenarnya aku yang pernah berkahwin dengan Rosmah, ni aku mengaku aku yang pernah kahwin dengan Rosmah, dapat anak sorang jugak, anak pempuan juga...OK!! Spin jangan tak Spin!!

    ReplyDelete
  25. Ada orang musyrik tapi dapat masuk syurga...ada orang hebat amalan agamanya tapi masuk neraka. Kenapa.....

    ReplyDelete
  26. Pity to see Opposition got no issue to spin

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.

ANDA MUNGKIN SUKA NAK BACA.. TERSERAH PADA SELERA MASING-MASING..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...