Translate in your language

Friday, 31 August 2012

AKSI YANG MENGHINA WANITA MALAYSIA !! LIKE IT IF YOU HATE IT !!


Inikah bangsa Malaysia yang berjiwa merdeka?

Lihatlah video dibawah:


Bagaimana hinanya sikap mereka di dalam video ini? Kebanyakannya Melayu dan Islam yang memijak-mijak gambar isteri pemimpin kita.. Inikah yang diajar oleh agama, nabi, ibu bapa dan guru-guru kita? Zahirnya memanglah tindakan ini tidak memberi kesan secara fizikal kepada orang di dalam gambar tersebut.. Tetapi bayangkanlah yang kena pijak tu gambar EMAK KITA! SUKA KE?? Apa perasan korang? Langsung tidak menghormati wanita!! 

Anda berhak untuk tidak menyukai beliau.. tetapi ini bukan caranya.. Kalau rasa benci sekalipun tak perlu bertindak sebegini.. (walaupun ZZ sendiri tak faham mengapa korang nak benci dia.. Apa yang dia dah ganggu hidup korang?? Korang ni dah termakan fitnah memburukkan karakter dia..)

ZZ nak tanya mereka dalam video tu benar-benar kenal ke hati budi DS Rosmah yang korang sanggup buat macam tu? Sekadar mendengar tohmah dan fitnah orang sampai buat korang bertindak sebegitu?? ZZ kenal hati budi DS Rosmah Mansor! She is not a POLITICIAN! Beliau hanyalah isteri pemimpin no1 negara..    

Sebagai seorang wanita Malaysia, ZZ juga rasa terhina dengan sikap mereka ini. Jom wanita semua, kita nyatakan rasa BENCI kita terhadap AKSI JAHAT ini!!!

ZZ ~ LIKE this article on FB posting and share it with your fellow friends especially ladies.

56 comments:

  1. jom kita pijak gambar mak dia plak!

    biar dia rasa

    ReplyDelete
  2. komunis anak haram saja yang buat aksi gampang ni.. agaknya mak bapa dorang ni makan benda haram termasuk gelatin babi sebab tu semua perangai komunis tu macam babi hutan..

    ReplyDelete
  3. memang betulpun hidup di negara bertamadun tapi perangai tak bertamadun langsung

    ReplyDelete
  4. Semua yang terlibat pada malam itu mmg tak berakal, dan terlalu cetek pemikiran. Malang punya masyarakat seperti ini. Menyusahkan bangsa dan Negara.

    ReplyDelete
  5. aku tengok dorang semua ni berbangga sgt dgn bendera komunis dorang tu.. mcm mana boleh tinggal kat malaysia aku pun tak tau.. dasar pendatang haramjadah bangsat.. ptuihhhhhhhhhh

    ReplyDelete
  6. Mmg sial lah rakyat mcm ni ptt mampos kena kilat je perangai mcm pukimak punya sial je....isteri pemimpin pun ko tak hormat org mcm mana nak tegak kan kebenaran sial oi.... Pukimak btk aku mmg angin dgn anjing mcm ni

    ReplyDelete
  7. beruk-beruk ini telah dihasut dan diarahkan untuk memijak gambar DS Rosmah.. bodoh tahap berdengung beruk-beruk ni kerana tidak dapat menggunakan akal fikiran yang waras untuk berfikir yang mana baik dan buruk

    ReplyDelete
  8. perhimpunan aman la sangat.. gamaknya bapa dorang makan hasil lendir sebab dapat anak macam sial..

    ReplyDelete
  9. harap pakai lebai tapi perangai mengalahkan yahudi..

    ReplyDelete
  10. mmg haram jadah dia org ni bukan manusia dah macam binatang sial. jangan bagi muka kat pukimak anak haram ni yang berani pijak gambar pemimpin negara kita tamkap dah humban kedalam penjara

    ReplyDelete
  11. nak kata budak dah tua nak mampus perangai kurang hajar mak bapak tak ajar agaknya dia orang ni sial punya manusia berani dia org pijak gambar pemimpin kita. sepatutnya kita kena hormat pemimpin kita kan dlm agama pun dah ada yg kita kena hormat org yg mentadbir negara kerana besar tanggungjawab seorang pemimpin utk memerintah negara. ini senang2 aje krg nak pijak gambar PM kita memang anak haramlah krg ni

    ReplyDelete
  12. Akak ckp geram dgn drg ni ni dah byk datin sri tlg kita bg mcm2 drg still nak buat mcm ni kan mmg rakyat tak kenang budi.... Akak tgk masa brim muka2 ni semua ada no satu drg g tp masa nak kutuk maki hamun sampai pijak gambar pun drg gak

    ReplyDelete
  13. DAH TIBA MASANYA PM KITA BERTINDAK TERHADAP ANAK HARAM YG TAK PAHAM ERTI KEMERDEKAAN DAN TUNJUK SAMSENG PADA MALAM SEMALAM. HUMBAN AJE MEREKA YG TERLIBAT DALAM PENJARA JANGAN BAGI MAKAN DAN MINUM BARU MEREKA AKAN SEDAR ERTI KEBEBASAN. NEGARA DAH AMAN DAN MAKMUR TAPI NAK JUGA IKUT CAKAP AMBIGA PUKIMAK TU YG MEMANG BUKANNNYA NAK TGK MALAYSIA MAJU TAPI SEBALIKNYA. BUAT MALU AJE KRG PIJAK GAMBAR PM TAPI KRG AMBIK SEMUA KESENANGAN YG KERAJAAN BERI SELAMA INI.INI KE CONTOH SEBAGAI ANAK MALAYSIA MEMANG PUKIMAKLAH KRG NI.

    ReplyDelete
    Replies
    1. inilah yg pakatan harami ajar kepada pencacai2 dia....manusia mcm nie x layak tinggal d bumi malaysia ini...begitu rendah nyer akhlak si poencacai2 pakatan harami nie...apa lah salah dan dosa ds rosmah pada pakatan harami nie pon aku x tahu la.....

      Delete
  14. Pukimak punya anak haram sial...mcm ni ke ni rakyat malaysia... Ni semua anak pembangkang dr kecik dah dilatih supaya jadi babi bila besar menyusahkan org, ce tgk anak org umno dr kecik dah dilatih oleh permata sampai ke luar negara drg harumkan nama nagara....pukimak anak haram punya pembangkang tau nak busuk kan nama negara bg contoh2 yg mcm pukimak je

    ReplyDelete
  15. aku pernah nampak cina tua tu dok cuci longkang di kawasan taman aku, patut la perangai pun macam air longkang

    cina muda tu pula ada gaya PELACUR

    ReplyDelete
  16. Geram sial dgn oerangai drg ni aduh, rosmah ni mak kpd seseorg isteri kpd seseorg jugak napa nak hina pic dia samapi mcm tu, buruk nampak pakcik2 pakai kopiah tp bt perangai mcm pukimak... Tak malu kat anak2 ke???? Ini ke yg islam ajar krg buat konon pas parti agama islam tp perangai mcm pukimak je.... Baik mulut kita yg maki ni tp still reti nak respek pemimpin

    ReplyDelete
  17. kimak punya orang...akal lagi pendek dari babi....sial betol la anjing2 nie boleh buat macam 2....DSRM sikit pow tak kacau hidop korang...da macam DSRM korban untuk negara...macam nie korang balas?
    tengok la pemimpin pakatan punya bini ada ke buat akti dekat negara?sedang kan segelintir bini pakatan anak haram 2 berjawatan dalam politik....isteri PM?ada ke?

    ReplyDelete
  18. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. harap kan kopiah jer la atas kepala tp perangai mcm setan.....mcm mana pemimpin2 pakatan harami punyer perangai mc tu la jugak pencacai2 dia....

      Delete
  19. Geram akak tau... Akak jarang maki tp bila dah kurang ajar mcm ni akak rasa nak cekik2 je drg ni semua tah eeeee geram nyer lah, drpada ada anak mcm ni baik tak yah ada anak cian kat mak krg yg mengandungkan krg ni semua.... Klu anak akak lah g akak mmg cekik2 dia bg mati baik tak yah ada anak dr menyusahkan negara je

    ReplyDelete
  20. Mmg sial kan pukimak2 ni semua tak reti nak respek wanita bangsa mcm ni lah yg selalu rogol anak sendiri, sbb tak hormat wanita lsg silap2 mak drg pun drg rogol bangsa pukimak mcm ni ptt mampos je

    ReplyDelete
  21. Puak2 pakatan haram jadah ni dah dibayar utk bt huru hara.. So x heranlah klu video mcm tu yg di upload diorang... What do u expect from b--ch like them... Harap2 akan ada tindakan susulan terhadap manusia gampang mcm diorang tu

    ReplyDelete
  22. Macam haram dok ada... apa jenis punya perangai

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni bukan lagi haram bro waris... ni haramjadah.. wakakakakak

      Delete
  23. manusia bodoh macam ni la... dia pijak gambar bukannya tuan dalam gambar tu rasa sakit.. bangang.. hehehehehe...

    ReplyDelete
  24. Bodoh perempuan mcm nie ..xbertamdun langsung..perempuan haram jadah mcm nie mti dari golongan al juburi PAKATAN...xhabis2 dia orang buat kerja bodoh je..DS Rosmah sentiasa menjadi mangsa haram jadah nie,..beliau tetap tenang dgn sabar...terbaik!!

    ReplyDelete
  25. ini kes sakit ati ler ni.. hehehehehe.. segaa macam provok tak berjaya, dari nak tukar bendera malaysia dan lain2 orang buat derkkk je...dia cuba provok dengan pijak gambar PM dan Rosmah.. perangai agak kurang ajar.. tp rupa2nya kita leh nampak hati dia sendiri yg tengah sakit.. kikikikikikikikiki

    ReplyDelete
  26. sial punya manusia,bangse lahanat.
    pe perasaan dia kalau org pijak gambar mak dia or bini dia or kakak dia,sesuka hati je dia hina DSRM dengan pijak gambar dia.
    pe yg rosmah buat sampai dia nk jadi sial sngt,mesti dia sakit hati sebab tengok kebaikan rosmah.
    dasar manusia sial yg jalang,manusia xde moral

    ReplyDelete
  27. mmg kurg ajar sesangat2 lah! sedap2 je dia pijak gmbr DS Rosmah..
    mmg btl pn kata Bernard Raden, ini kes sakit hati sbb ape dia tak blh jadi mcm DS Rosmah..
    DS Rosmah kn seorang wanita yg berjaya dn disanjungi kerana sikapnya dn si lahanat tu kan seorg yg hina sbb tulah dia skit ati!!

    ReplyDelete
  28. Perangai gila babi yang babi gila pun tak buat.

    ReplyDelete
  29. Sedih tengok perangai kurang ajar mereka. X sayang negara dan menghina pemimpin yang sangat perihatin terhadap rakyat. semoga mereka ini mendapat pembalasan dari Allah.

    ReplyDelete
  30. Aku salahkan sperm bapandia yang menghasilkan benih yang tidak berkualiti!

    ReplyDelete
  31. Do we need this kinda off unfaithful followers in malaysia?

    ReplyDelete
  32. Owh aku kenal budak2 itu. Semua penjilat anwar

    ReplyDelete
  33. aku setuju benar pijak muka betina setan nih, kerana dia ni lah ds najib jadi mangsa tohmahan dan cacian. bukan setakat pembangkang shj yang meluat nak mampos dgn betina nih tapi boleh dikatakan semua pemimpin2 tertinggi umno cuma tak dizahirkan sahaja, kalau tak percaya tanya lah sendiri Tun M personally, malah dulu Tun M dah bagi warning dah. Kesian ds najib kena nasi kangkang setan betina nih, ptuuiiii.....berak je kat muka menatang ni lagi bagus...

    ReplyDelete
  34. aku respek habis dengan CT Hasmah, dia tdk pernah campur urusan suami malah masa Nuar kena dulu pun sempat lagi dia comfort Azizah suruh bersabar. Nasib baik bukan gambar CT Hasmah kalau tak memang kena bakar hidup2 la cina2 bukit ni...

    ReplyDelete
  35. kurang ajar betul budak-budak zaman sekarang..
    zaman kita org tua tambahan wanita yang umpama ibu
    akan kita junjungi..
    tengok budak sekarang...
    tidak langsung hormat orang tua..
    tambahan DSR isteri PM kita..
    sapa yang sokong perbuatan ini mmg dasar tidak hormat wanita
    serta kaum ibu..

    ReplyDelete
  36. kalau dia ni, sebesar zarah pun tak layak mewakili kaum ibu, tolonglah buat banyak bacaan, bergaul dengan orang, kumpul maklumat dan buat analisis tentang betina nih, ambik semua input dari sumber pembangkang dan kerajaan, apa yg kamu bangga sgt dengan betina nih?? DS Najib yang menanggung semua, kaum ibu dlm kerajaan biarlah satu level dgn DS Shahrizat sekurang-kurangnya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Analisa dari malaysiakona? Bullshit.. get ready ntuk 13 mei yg bru, tu je

      Delete
  37. mohon jasabaik tuan link ke http://melayuserdang.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. celaka pnya pmbgkang!!apa hak korang nak buat cam tu??DS Rosmah xprnh pn gnngu korang,bkn mcm jijah omega kau yg pagi ptg kje fitnah org jer!!kalau ya pun kau bnci dia jgn la smapai nk hina dia mcm tu skali!!celaka pnya cina bukit,ank haram!!mmg bangsat r korang,xde sivik lgsung!!ni ke yg nik ajiz ngan nuar juburi ajr korang??bodoh!!korang ngan pmimpin korang sama bdoh jer!!elok lah,org bdoh pimpin orh bdoh!!

    p/s:by the way yee 17.13,kau ad bkti ke yg DS Rosmah msuk cmpr ursn DS Najib,jgn main ckp jer..jijah kau mcm mna plak??bersubhat ttup prngai setan laki dia kongkek china doll..!!apa cer???

    ReplyDelete
    Replies
    1. habis kau ada bukti ke nuar main jubur, setakat kau percaya kat media tahik malaysia pergi mampus la. hanya Allah swt dan nuar shj yg tahu, bukti2 tahik yg ditonjol semua takbole pakai, kalau nuar main jubur laknat lah keatas dia. aku cari makan dengan masuk tender kerajaan, kau apa tahu. kau tanya lah mana2 kontraktor yg dok main kat putrajaya tu menatang mana yg selalu cantas rezeki org lain. babi punya kerbau pendek....., kau ni rupanya katak bwh tempurung. kau pernah masuk ke pwtc masa assembly umno??? kau pernah join ke minum2 dgn warlord2/otai2 umno?? aku nasihatkan kau campurlah geng2 ni baru kau tahu cerita sebenar kerbau pendek seekor ni.
      Kau pernah ke jumpa Nik Aziz in person?? Dia dgn pemimpin2 tahik umno kau tu ibarat langit ke-7 dengan lapisan bumi ke-7, tak percaya tanya Adnan Yaakub MB Pahang he..he...

      Delete
  39. DS Rosmah tengah kumpul pahala free atas fitnah2, tuduh-tuduhan liar dan umpatan serta hinaan yang diberikan beribu-ribu orang ke atasnya. Kalau benar ada salah dia sekalipun, PAHALA FREE dia dapat dah berjuta-juta :P. Kalau berterusan macam ni, dan makin banyak dia bersabar, pahala yang dia dapat akan lebih berat dari dosa sebenar yang dia buat, dan kita pula akan lebih lama terkinja-kinja kena hisab dan siksaan mahsyar, sebab banyak sangat fitnah, umpat orang, aibkan orang dan hina orang. Banyak bergaduh. Banyak mencemuh. Banyak menyebarkan kebencian.

    betz

    ReplyDelete
    Replies
    1. tepat sekali......orang yg dihina mndapt pahala free...

      Delete
    2. Ada jugak yg dok angkat kerbau pendek nih eh-eh. penghukuman muktamad adalah daripada Allah swt, manusia tiada kuasa utk menghukum/klasifikasi manusia lain tetapi Allah swt ada bagi klu kan?? Jadi manusia boleh menghukum/klasifikasi manusia lain berdasarkan klu2 yg diberi. Nih aku nak bg tution sikit takut2 korang tak faham, cth ; orang yang buat maksiat dan lalai perintah Allah swt, maka neraka lah tempatnya. orang yang main2 soal akidah sengaja atau tidak hingga terjejas imannya maka neraka juga tempatnya. org yang tdk menjaga auratnya baik lelaki mahupun perempuan maka neraka tempatnya. tetapi semua itu akan jadi sebaliknya sekiranya orang itu sempat bertaubat sebelum mati dan taubatnya diterima. orang yang menjawab 1. itu soal dia dengan tuhan 2. kubur lain2 3. nanti dah tua taubat la 4. belum sampai seru. Maka orang2 spt ini 1. biarkan dia sesat sampai bila2 sebab kita dah advise dia tak ikut 2. jgn sapa2 pergi sembahyangkan dan kebumikan kalau dia mampus sebab dia dgn tuhan je 3. orang ini macam tahu2 bila dia nak mampus, so pedulikan dia 4. Sekolahkan semula org ini, seru dah sampai atas mukabumi ini beribu tahun dahulu lagi. Itu le, umno ni dah sesat jauh sangat, bab agama yg dia tahu fekah dan munakahat jer mcm mandi junub, haid&nifas,niaga cari untung. bila masuk bab yg lagi berat mcm tauhid dan akidah, hancurr habis pastu mulalah nak separatekan agama dan politik. Apa, kau ingat bila pergi kerja hari2 kat tempat kerja tu agama tinggal kat rumah ke?

      Delete
  40. You all yg komen kat sini. PRU nanti kamu tau lah parti mana yg kamu nak pilih. Tengok gambar2 ni dah cukup jelas bagi saya untuk menolak Pakatan Rakyat.

    ReplyDelete
  41. kalau pembangkang dapat kuasa pun, boleh tadbir ke negara dengan duit yang tidak ada tu...

    ReplyDelete
  42. kau org pergi balik tanya Tun M, ada tak dia kata "org2 yang cerdik mcm doktor, engineer etc semua masuk PAS, yang masuk UMNO hanya yang tak cerdik" tak cerdik=lembu atau yang seumpamanya, haa.....ha....haa...

    ReplyDelete
  43. haha saya rasa peliklah. bila org2 BN dan PERKASA kencing dan pijak gambar2 pemimpin2 PR ko orang diam je. x de pulak kecoh2.

    ReplyDelete
  44. bila pulak orang UMNO pijak gambar orang pakatan? yang dia nak padankan muka kita? yang aku tau memang Anwar Ibrahim layak dipijak. sudah terang lagi bersuluh kejahatan dia. penipu dan pembelit. satu jasa pun tak dak kat negara ni. yang ada ialah cuba nak baraikan orang melayu. dia ingat dia tak mampos kut.

    ReplyDelete
  45. tindakan yang begitu memalukan..bayangkan kalau gambar mak korang di pijak2 macam tu..apa korang rasa??

    ReplyDelete
  46. ya Allah ape nak jadi la ngan dorang ni,
    macam xde agama !
    malu nye jd org Melayu.

    ReplyDelete
  47. aku tak sanggup la tengok kelakuan depa ni semua.akal tak da ke.apa la yang wife PM buat sampai begitu sekali kebenciannya.

    ReplyDelete
  48. serius memang macam bodo dorang ni.kalo x suke pon perlu ke sampai nk pijak2 gambar orang tu.cube kalo gambar korang sndri yg kena pijak.ape prasaan ?!!!

    ReplyDelete
  49. buruk atau baik moral seseorang itu parents dorang yg dapat nama...fikir2kan sebelum bertindak..

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.

ANDA MUNGKIN SUKA NAK BACA.. TERSERAH PADA SELERA MASING-MASING..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...