Translate in your language

Monday, 23 July 2012

PENGAKUAN EKSKLUSIF..!! MENJAWAB SEGALA TOHMAHAN..


SAYA TERTEKAN DAN MALU..!! 
ITULAH LUAHAN RASA PAK NGAH APABILA DIAJUKAN SOALAN BENARKAH  
FARID ISMETH EMIR ATAU LEBIH MESRA DENGAN PANGGILAN 'PAK NGAH' DIKALANGAN RAKAN-RAKAN WARGA RTM AKIBAT FITNAH ORANG YANG MENGATAKAN BELIAU PERNAH BERKAHWIN DENGAN ORANG KENAMAAN.. TELAH LEBIH SEDEKAD PAK NGAH MEMENDAM RASA DI LUBUK HATI..

IKUTI TEMUBUAL EKSKLUSIF ZZ BERSAMA FARID ISMETH YANG TELAH DIRAKAMKAN SECARA AMATUR. TUJUAN ZZ MENGADAKAN TEMUBUAL INI AGAR PIHAK-PIHAK YANG MEMFITNAH PAK NGAH & VVIP ITU MENDAPAT KEBENARANNYA HARI INI WALAUPUN PAK NGAH TAK PERNAH BERSUARA TETAPI INILAH YANG TERBUKU DI HATI PAK NGAH SELAMA INI..

JOM TONTON PENGAKUAN PAK NGAH..


NAH! PAK NGAH SENDIRI DAH BUAT PENGAKUAN.. SO TAKYAH KORANG NAK BUAT DOSA KERING DENGAN MEMFITNAH PAK NGAH DAN VVIP TERSEBUT.. APATAH LAGI DI BULAN RAMADHAN YANG PENUH BARAKAH INI.. 


ZZ - RAMAI NAK MASUK SYURGA.. TAPI RAMAI PULA YANG SUKA JAJA FITNAH.. FIKIR-FIKIRKAN..



66 comments:

  1. fitnah dimana-mana , takkan berhenti walau di bulan Ramadhan ni kan :(
    Selamat berpuasa ZZ :)

    ReplyDelete
  2. Ramai orang mahu masuk syurga, Tapi kenapa Ramai orang yang tidak suka bercerita benar....FIKIR-FIKIRKANLAH

    ReplyDelete
  3. bukan ramai tapi semua orang mahu masuk syurga. takde yang mahu masuk neraka. apa kata media buat satu slot tentang biodata dan susur galur tentang PM dan Isterinya VVVVVVIP RM. Ceritakan latarbelakang keluarga, asal mana, sekolah kat mana, ayah dan mak siapa, bilakah mendirikan rumahtangga, anak berapa, adik-beradik berapa, ye lah macam yang selalu dok buat jika ada lantikan orang2 pemerintah/ketua negara. Aku berani kerat 5 jari la kalau RM berani. Ptuiihhh......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masalahnya otak puak Perosak Rakyat (PR ) nie dah penuh tahii liwat .. walau macammana penjelasan dibuat tetap akan berfikiran negatif..tak percaya lepas nie mesti suruh buktikan lain2 perkara pulak..abaikan ajelahh dah sememangnya Puak2 PR ini dilahirkan dengan kebodohaaan...

      Delete
    2. Aku setuju tapi mulakan dengan cerita latar belakang Anwar dan Azizah dulu. Bagaimana dia orang bertemu dan seterusnya berkahwin. Berkahwin kat mana?. Siapa yang mengahwinkan mereka dan siapa saksi mereka. Adakah direstui. Asal usul Anwar Ibrahim, asal mana, sekolah mana, ayah dan mak siapa?. Anaknya berapa?.

      Delete
    3. anWAR ALJUB ni TAK JELAS SALASILAH KELAHIRAN & keturunan keluarganya. sejarah dia hanya bermula di U. Malaya. imbas balik keluiarga dia, tak siapa tahu datuk nenek moyangnya. berbanding DS najib, sangat senang menusuri susurnya...keluarga baik2...

      bab isterinya tu, kalu tengok balik video puaka tu aku berani kata lahir dari sakit hati yg amat sgt org2 yg dulunya mcm dedalu @ parasit yg teringin nak terus menghisap kesenangan dari ds rosmah...sbb apa adik angkatnya dia tak layan? mesti ada sbb yg sgt memalukan krn ds rosmah sendiri tidak sanggup bercerita bila ditanya walaupun di kalangan kwn2 rapatnya. paling ketara makcik tua yg mengaku ibu angkat ds rosmah tu! dia sendiri cerita dia bawa ds rosmah ke bomoh sampai ke sarawak sana!! makna kata dialah 'puaka'nya!! dialah yg merosakkan jiwa ds rosmah semasa muda & pompuan tua ni tak nampak pun mcm insaf dgn kesilapannya syirik dgn Allah krn lebih percayakan bomoh dari jodoh, pertemuan, ajal, maut...

      biasanya yg suka menjaja cerita ds rosmah ialah isteri2 tentera yg ada perasaan tak mahu kalah dgn ds rosmah bila mrk berkumpul! habis benda dlm kain isteri PM mrk jaja!!

      sekelompok isteri2 pegawai tentera yg selalu menjadikan perkumpulan bakat tempat menyambung lidah syaitan. tidak ada benda baik tentang ds rosmah bg mrk semua. didepan ds rosmah, mrk berlakon baik. di belakangnya mrk mengeji mengutuk habis2an...bahkan yg tak kenal ds rosmah dgn rapat pun turut memanjang2kan cerita..."semalam kan si anu tu cakap big mama gitu gini potpet mmm nnmmm.." begitulah kegiatan sampingan yg mrk anggap tidak menjadi dosa bg mrk...

      Delete
  4. Jadinya dah hampir 20 tahun la tertipu dengan cerita tak benar ni.............adoyaiiii

    ReplyDelete
  5. org pejam mata kerana orang tahu Pak Ngah. Ada juga yang percaya ntah kenapa. Steady pak ngah!

    ReplyDelete
  6. Berapa byk la dpt duit ni? Mahu x dia mengaku anak dia yg kawin dr fazli tu.... Sudah2 la mengampu

    ReplyDelete
    Replies
    1. kamu ni mesti bukan orang islam, sebab orang islam tak akan bersengkongkol dengan fitnah

      Delete
    2. mana bukti farid dibayar, mana bukti mereka berkahwin...
      mana bukti.. mana bukti.. mana bukti.. mana bukti..
      mana bukti.. mana bukti.. mana bukti.. mana bukti..
      mana bukti.. mana bukti.. mana bukti.. mana bukti..
      mana bukti.. mana bukti.. mana bukti.. mana bukti..
      mana bukti.. mana bukti.. mana bukti.. mana bukti..
      mana bukti.. mana bukti.. mana bukti.. mana bukti..
      mana bukti.. mana bukti.. mana bukti.. mana bukti..
      mana bukti.. mana bukti.. mana bukti.. mana bukti..
      mana bukti.. mana bukti.. mana bukti.. mana bukti..
      mana bukti.. mana bukti.. mana bukti.. mana bukti..

      Delete
  7. So what kalau memang DS Rosmah pernah kahwin dgn Sdr Ismeth? Tak ada isu sebenarnya. Kalau pun dah janda 10x, lepas tu kahwin dgn PM, kita semua harus terima hakikat DS tetap isteri PM. Dah jodohnya ditentukan oleh Allah. Kita punya tugas sebarkan yang baik saja....sedang Allah pun tutup banyak aib kita, apa yang kita sibuk nak tahu aib orang? Pembangkang diMalaysia memang dah syk sendiri. Adakah Beriman kepada qada dan qadar sudah mereka lupuskan. Apa hukumnya bagi seseorang yang tidak beriman dengan salah satu dari 6 rukun iman ini?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hakikatnya pernah berkahwin tapi bukan dgn Ismeth. Period.

      Delete
    2. ko tak payah menipu
      mana bukti farid dibayar, mana bukti mereka berkahwin...
      mana bukti.. mana bukti.. mana bukti.. mana bukti..
      mana bukti.. mana bukti.. mana bukti.. mana bukti..
      mana bukti.. mana bukti.. mana bukti.. mana bukti..
      mana bukti.. mana bukti.. mana bukti.. mana bukti..
      mana bukti.. mana bukti.. mana bukti.. mana bukti..
      mana bukti.. mana bukti.. mana bukti.. mana bukti..
      mana bukti.. mana bukti.. mana bukti.. mana bukti..
      mana bukti.. mana bukti.. mana bukti.. mana bukti..
      mana bukti.. mana bukti.. mana bukti.. mana bukti..
      mana bukti.. mana bukti.. mana bukti.. mana bukti..

      Delete
  8. kalau tadak angin masakan pokok bergoyang,apsal x nafi dulu3 lagi.yg sorg lagi kalu dgn anak cucu sendiri b'perang apalagi yg lain,lagi mau percaya???Apa2 pun tahniah pak ngah kalau calon2 nya no-1 RTM nanti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mana bukti farid dibayar, mana bukti mereka berkahwin...
      mana bukti.. mana bukti.. mana bukti.. mana bukti..
      mana bukti.. mana bukti.. mana bukti.. mana bukti..
      mana bukti.. mana bukti.. mana bukti.. mana bukti..
      mana bukti.. mana bukti.. mana bukti.. mana bukti..
      mana bukti.. mana bukti.. mana bukti.. mana bukti..
      mana bukti.. mana bukti.. mana bukti.. mana bukti..
      mana bukti.. mana bukti.. mana bukti.. mana bukti..
      mana bukti.. mana bukti.. mana bukti.. mana bukti..
      mana bukti.. mana bukti.. mana bukti.. mana bukti..
      mana bukti.. mana bukti.. mana bukti.. mana bukti..

      Delete
  9. Ye la tu Ustazah UMNO...:)
    Ustazah2, cmne pulak konsert belia, K-POP aritu?..Rosmah tu sampai ke sudah mmg dh tak nak pakai tudung ke?..Ustazah dgn Ustazah2 UMNO yg lain pn yg pling rapat selalu salam peluk cium, tolong nasihatkan Rosmah jd contoh b'pakaian imej perempuan islam...

    ReplyDelete
    Replies
    1. sesungguhnya yang diwajibkan dalam amal perbuatan kita bukanlah banyaknya amal namun tanpa keikhlasan. Amal yang dinilai kecil di mata manusia, apabila kita melakukannya ikhlas karena Allah, maka Allah akan menerima dan melipat gandakan pahala dari amal perbuatan tersebut. Abdullah bin Mubarak berkata, “Betapa banyak amalan yang kecil menjadi besar karena niat, dan betapa banyak pula amal yang besar menjadi kecil hanya karena niat.”

      Dalam hadits lain Rasulullah Shallallahu alaihi wa sallam bersabda: “Dahulu ada seekor anjing yang berputar-putar mengelilingi sumur, anjing tersebut hampir-hampir mati karena kehausan, kemudian hal tersebut dilihat oleh salah seorang pelacur dari bani israil, ia pun mengisi sepatunya dengan air dari sumur dan memberikan minum kepada anjing tersebut, maka Allah pun mengampuni dosanya.” (HR Bukhari Muslim)

      Subhanallah, seorang pelacur diampuni dosanya oleh Allah hanya karena memberi minum seekor anjing, betapa remeh perbuatannya di mata manusia, namun dengan hal itu Allah mengampuni dosa-dosanya.

      Delete
    2. Tunggu ikhlas ye...bab hukum usul yg disebut dlm alquran mana ade tunggu ikhlas baru buat..kalau ikhlas beriman pada Allah dan rasul,ape yg diperintah dgn segera dibuat,ape yg dilarang dgn segera ditinggalkan..

      Delete
    3. Kalau xtutup aurat bermakna x ikhlas beragama islam. Hadis Nabi SAW " Aku melihat rambut2 wanita tergantung sehingga mendidih otak mereka, mereka inilah wanita2 yang tidak menutup auratnye semasa didunia" Pernah diriwayatkn sahabat nabi, pelacur itu bersolat taubat hampir setiap masa memohon Allah mengampunkn dosa yg dilakukan, dan Allah membalas doa dia dgn cara demikian.. N lagi satu, pelacur zaman jahilliyah tutp aurat lagi, bukn seksi mcm sekarang

      Delete
    4. yang ko sibuk2.. ko tanggung dosa dia ke.. sedara mara ko semua baik2 alim2 belaka.?. sumpah aku tak pecaya.. paling tidak ada yg jadi mat rempit.. silap2 pakai tudung ada yg jadi bohsia

      Delete
  10. Agak sape la palik teruk jajafitnah eh...
    rase2nya PAPAGOMO...

    ReplyDelete
    Replies
    1. sape lagi kalau bukan puak2 pembangkang.. pembangkang ni lagi maha dasyat.. merekacipta fitnah taraf world class.. belajar dengan rejim yahudi israel agaknya..

      Delete
  11. Apa yang aku penah dengar... Rosmah mmg bukan janda mamat pembaca berita ni. Tapi bekas janda lelaki lain yang namanya ismeth jugak....

    ReplyDelete
    Replies
    1. mana bukti farid dibayar, mana bukti mereka berkahwin...
      mana bukti.. mana bukti.. mana bukti.. mana bukti..
      mana bukti.. mana bukti.. mana bukti.. mana bukti..
      mana bukti.. mana bukti.. mana bukti.. mana bukti..
      mana bukti.. mana bukti.. mana bukti.. mana bukti..
      mana bukti.. mana bukti.. mana bukti.. mana bukti..
      mana bukti.. mana bukti.. mana bukti.. mana bukti..
      mana bukti.. mana bukti.. mana bukti.. mana bukti..
      mana bukti.. mana bukti.. mana bukti.. mana bukti..
      mana bukti.. mana bukti.. mana bukti.. mana bukti..
      mana bukti.. mana bukti.. mana bukti.. mana bukti..

      Delete
  12. ok la aku pun x penah denga pasal ni.m tibe nk tau gak pasal family die.. buat la dokumentari pasal first lady kesayangan u olls tu..

    ReplyDelete
  13. So kalau betul farid ni bukan ex-husband RM, pls contact wiki utk betulkan info mereka sbb fakta ni ada dlm wikipedia tentang RM

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu wiki apek cibai yg buat..baca blog zz pasal wiki tu..

      Delete
  14. banyak sangat kontroversi yg RM ni buat.tp apKah puak pencacai umporno ni nak nafikan yg RM pernah berpeluk dn disium oleh artis
    bollywood sendiri pikirlah wahai AHLI BN BARISAN NERAKA

    ReplyDelete
  15. banyak sangat kontroversi yg RM ni buat.tp apKah puak pencacai umporno ni nak nafikan yg RM pernah berpeluk dn disium oleh artis
    bollywood sendiri pikirlah wahai AHLI BN BARISAN NERAKA

    ReplyDelete
  16. banyak sangat kontroversi yg RM ni buat.tp apKah puak pencacai umporno ni nak nafikan yg RM pernah berpeluk dn disium oleh artis
    bollywood sendiri pikirlah wahai AHLI BN BARISAN NERAKA

    ReplyDelete
    Replies
    1. kontroversi yang direka oleh cacai pakatan? wahh hebat kamu yeee.. tuhan kamu dah bagi tau kamu yang amalan kamu dah cukup? tuhan kamu dah bg tau kamu yang kamu masuk syurga?.. hebatkan kamu dengan tuhan kamu tu.. :)

      Delete
    2. btul le intan wawa....cam dia tau amalan dae ckup n gurantee dimskkan ke syurga.....dae x sdar diri.....yg dae jga akan dihtung amalan kesyurga atau ke neraka.... membuat fitnah x tentu ala....dgn x de bukti yg shahih....

      Delete
  17. ZZ- ramai yang nak masuk syurga...tapi ramai yang tak tutup aurat... Amacam kak zam?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ramai juga yg tutup aurat membuat perkara mungkar.. lagi sadis lol

      Delete
  18. Ni cerita sebenar dari blog House of PK dan The flying Kick>>

    Anonymous said...

    "Memang Farit Ismeth ni tak pernah berkahwin dgn Datin Seri Rosmah pun. Aku dah tahu lama. Memang Rosmah pernah berkahwin dan Najib pun pernah berkahwin.

    Nama suami Rosmah yg pertama ialah Aziz Nongchik, seorang jurutera yg prnh bekerja di Petronas, kemudiian di Shell, Miri, Sarawak. setelah mendapat beberapa org anak mereka bercerai (salah seorang anak mereka bersama kini menjadi isteri Dato' Dr Fazley, chef celebrity).

    Datuk Seri Najib pula telah berkahwin dgn kerabat Kelantan, Tengku something, anak sedara kpd Tunku Noraini, isteri bekas Menteri Tengku Ahmad Rithaudeen, dan juga mempunyai beberapa org anak.

    Macam mana penyokong pembangkang boleh terus memfitnahkan Ismeth dengan Rosmah memang di luar dugaan akal manusia. Padahal Rosmah dgn Wan Azizah (Koleh Tunku Khurshiah) sama sekolah dan bekas suami Rosmah (Aziz Nongchik) dan Anwar Ibrahim pun satu sekolah (MCKK), cuma Aziz lebih junior (Tingkatan 5 tahun 1968).

    Mereka tahu akan hakikat tentang diri masing2. Kesian Farit Ismet menjadi mangsa fitnah begitu lama."

    ReplyDelete
  19. setahu aku setan dh dikurung bulan puasa ni,tapi........sekarang puak PEMBANGKANG yg ambik ganti tempat setan...hahahaha
    xde guna korang puasa tapi tiap2 asyik duk FITNAH org...

    ReplyDelete
  20. ko pose ke? jwb je dlm hati aku xnak dgr... Allah je tahu

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko pun pose ke... bising je mcm langau

      Delete
  21. Salam 1Malaysia,

    Syabas buat Pn. Zamzarina.

    SATU Pendedahan menangkis fitnah dan usaha murni tatkala umat Islam menyambut bulan Ramadhan.

    Ikhlas dari,

    Gelombang Rakyat
    http://gelombang-rakyat.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Ali : Awak puasa?
    Minah : Yela..
    Ali : Kenapa awak puasa?
    Minah : Bodohnya awak.. kan ALLAH suruh puasa, saya puasa la..
    Ali : Kenapa tak tutup aurat?
    Minah : Eh, suka hati sayalah..hak masing2..
    Ali : Owh..tapi kan ALLAH yg suruh kita tutup aurat

    Janganlah menjadi hamba kepada PUASA semata-mata, tetapi jadilah hamba kepada ALLAH SWT. Semoga kita terpilih menjadi salah seorg hamba yg mendapat hidayah di bulan tarbiah yg penuh berkat & rahmat...

    ReplyDelete
    Replies
    1. bagi mesej ni kat sedara mara ko jugak.. sedara mara ko bukan semua baik2.. yang mcm iblis pun ada..

      Delete
    2. ko punya aurat dah tutup sempurna?.. mata pun boleh zina lebai ooiii... kalau setakat nak copy paste bg kat org sedangkan diri sendiri cacat sana sini bab amalan jgn cakap byk.. puak pas sokong murtad ek? apa pas buat untuk halang murtad ni.. kapal sink , lim kit siang dah masuk islam? pas dah berjaya islamkan mereka?

      Delete
    3. Rukun Islam ada 5. Tutup aurat tidak termasuk dlm rukun Islam. Dia dah lakukan semua rukun yang 5 tu. Nasib dialah sok kantoi kt padang mahsyar. Adakah kita yg menutup aurat dijamin masuk syurga? Tidak... ianya atas rahmat Allah jua. Klau tidak masakan seorang pelacur masuk syurga hanya dgn memberi minum kepada anjing yg dahaga.Bagaiman dengan suara? Ia aurat juga. Tapi PAS dan PKR sekarang galak gunakan Wanita berceramah atas pentas dihadapan yg bukan muhrim. Abby Abady, Aishah adalah diantaranya. Tidakkah itu berdosa termasuk yg menggalakkannya. It's just same as a cock crowing like mad...tails full of shit.

      Delete
  23. Kesian saya zz sbb dia tumpang sama menerima beban sbb mengedarkan dan org ramai pulak memberi komen.....

    ReplyDelete
  24. Same goes with u......hahahaame goes

    ReplyDelete
  25. pakatan bukan main marah dgn kpop belia. tapi bn terbuka. minta maaf. dia punya pakatan batam kpop tak nak ulas ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kat batam tu bukan k pop tapi puki pop.. lebai suka sampai tak kerdip mata

      Delete
  26. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mohon pautkan link kami, sibuti-selamanya.blogspot.com.terima kasih

      Delete
  27. ni bukan fitnah oleh pembangkang..cter ni dah lama tersebar..dari zaman Tun Mahathir lagi..so tujuan ZZ buat temuramah ni utk memberi jawapan apa yg sebenar...tp bagi sya nak percaya atau tak terpulanglah..zaman skrg ni mcm2 ada...so fikirkan sdri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. si apek celaka tian chua punya kerja la bedol.. tian chua tu pembangkang.. peluang kaitkan isteri najib boleh memberi kesan kepada populariti najib.. semua ini adalah politik kotor pembangkang.. puihhh pembangkang kuat mencibai..

      Delete
  28. Kudos to you ZZ! Anda memang terbaik! House PK salutes you

    ReplyDelete
  29. Pakatan haram dah kantoi..sapa mau jawab??

    ReplyDelete
  30. dah kena kat batang hidung sendiri mana boleh jawabkan pakatan harami? kahkahkah

    ReplyDelete
  31. RAMAI NAK MASUK SYURGA.. TAPI RAMAI PULA YANG TAK RETI NAK TUTUP AURAT.. TUTUP AURAT TUH WAJIB..KALAU TAK TUTUP AURAT DOSA BESAR...KENA AZAB DALAM API NERAKA..SETIAP KALI ORANG MELIHAT AURAT KITA MAKA DOSA KITA AKAN BERTAMBAH..FIKIR-FIKIRKAN..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko pi tarbiah kat suku sakat ko yang belum bertaubat lagi tu.. tak payah tunjuk alim kat sini..

      Delete
    2. aku dah tarbiah kt suku sakat aku

      Delete
  32. Kalu d kalangan keluarga sendiri pn xnk mengaku yg RM adalah ahli keluarga mereka...so aku x heran la kalu bekas suami RM pn xnk mengaku...buat malu ja...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha ha ha ha ha~ memandai saja kau nih~.. hahahahah~ dah la buat fitnah terkantoi.. lagi mau menegakkan bulu yang mnegerekot~ eiii~ fitnah tak jadi tak payah banyak bunyi la samdol~

      Delete
    2. i rase u ni tak faham video PENGAKUAN.. bukan video TAK MENGAKU,...

      Delete
    3. da la bodo~ letak komen pun macam bodo~ buat malu ja~

      Delete
    4. kalaupun pernah kawen dan jadi janda kemudian kawen dengan PM apa masalahnyer eak? inipun nak dijadikan isu? aper la macam kanak2 sangat..

      Delete
    5. esok2 dia jadi janda atau duda baru padan dengan muka dia.. biar dia rasa peritnya fitnah ini..

      Delete
    6. Kong Holo..ko ni datang dari Hong Kong dan bersedara sedara dengan TONGSAN ke..pasal tahap bangang ko ni tak dapat aku tafsirkan le? melepasi tahap bangang yang melampau..ko tahapkan la sendiri KONG KALIKONG HOLO kerana tak faham maksud pengakuan. Ek eleh kaum kerabat ely wong ni..gi la sekolah balik bruuuuuu...

      Delete
  33. ZZz... hahahah... RM punya cerita sudah tukar ka? Aura cerita juga masuk... hehe

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.

ANDA MUNGKIN SUKA NAK BACA.. TERSERAH PADA SELERA MASING-MASING..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...