Translate in your language

Wednesday, 4 July 2012

KATA DUA,...BESARKAN PAYUDARA ATAU DICERAIKAN!!!!



Bukan tujuan ZZ nak bercerita semata-mata tentang payudara atau bahasa kasarnya T*T*K.. Tetapi ZZ rasa terpanggil nak buat posting di sini setelah terbaca testimoni satu produk dalam akhbar tempatan semalam.. lihat gambar di bawah.. gambar di atas hanya sekadar hiasan..


Membaca testimoni Puan Rohaya tersebut membuatkan ZZ geram dengan sikap suaminya.. ada juga lelaki yang macam ni.. alasan suami untuk menceraikan kerana saiz payudara yang kecil tidak memenuhi citarasanya..Bacalah keratan di atas tu. Samada ia betul2 kisah testimoni atau sengaja direka untuk melakukan produk? Ironinya ia satu eksploitasi terhadap wanita dan menjatuhkan maruah wanita!

Kalaupun betul kisah Pn Rohaya tu,..sebelum kawin dulu macam mana? takkanlah alasan itu hingga sanggup menceraikan isteri..!! lelaki jenis apakah ini??

ZZ teringat cerita P. Ramlee.. yang sanggup memancung leher isteri sebab masak tak campur belacan...

Berbalik cerita Puan Rohaya.. apakah saiz payudara begitu penting kepada seorang suami?? lelaki begini tak layak beristeri..

ZZ sebelum ini pernah buat posting tentang saiz payudara.. 
BACA SINI..  


ZZ ~ terimalah seadanya dari awal hingga akhir..


13 comments:

  1. Betul la kan ZZ... geram kita dengar. Saya pun ada jugak kawan yg mengalami nasib serupa, memang kesian..terpaksa mkn mcm2 produk.

    p/s: Masa blom kawin wife pakai push up b** kot then dia rasa tertipu..hehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betull ke ada yg nasib serupa? Bole la kita buat interview eksklusif

      Delete
  2. ape la lelaki die tu

    tak patut

    ReplyDelete
  3. x baiknya diperlakukan sebegitu. mengikutkan nafsu semata2!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apabila kahwin ikut nafsu... Beginilah..

      Delete
  4. zz tulis :
    sebelum kawin dulu macam mana? takkanlah alasan itu hingga sanggup menceraikan isteri..!! lelaki jenis apakah ini??


    sbb tu sblom kawen kena kasi nampak , besar ke kecik ....wakakaka

    ReplyDelete
  5. aku tak kesah besar ke kecik...asalkan bini aku ada t*t*k...kuikuikui

    azmi

    ReplyDelete
  6. Iklan mengarut tu

    ReplyDelete
  7. Org umno suka lucah ke?

    ReplyDelete
  8. Salam..maaf myampuk.tp ini ksah benar...memang sy sdang dlm dilema dn mengalaminya.
    sy ketepikan rasa malu utk bjmpa pakar semata mata utk puaskan nafsu suami.resah gelisah diketawakan dihina suami.hanya tuhan yang tahu.
    stlah bjumpa seorg kwn..doktor..dia tlah mbuka hati serta minda sy.mengapa perlu buat semua ini andai kita yg akn menanggung sakit dan derita di masa akan dtg....
    pelbagai pertanyaan dn soalan dhuraikan...
    sy terima dgn redha seadanya dr saya.
    yg mlegakan sy..doc ckp...suami yg xpandai massage ha3...

    ReplyDelete
  9. Nk jwb kkwn sblmnya...sblm kawin x tipu.breast mmg ada dn bsar.tp dh kawin..konflik mlanda...jd kurus dn mengecil..org lelaki memang xpuas kan??...suka mlihat dosa payudara wanita lain..mereka akn mjd GILA bla tgk yg bsar.tu nmnya xbsyukur.aku kini dlm proses bpisah krn dh tahan nk tanggung khinaan diri yg dbandingkan dgn insan lain...
    ENGKAU YANG MEMILIH aku tp kini insan lain yg bertahta dhati+..
    aku pun kini buntu nk cr ubt apa yg patut dn mjd..pelbagai produk dh cuba.xjd pun.
    tp ada 1produk yg pnah dicuba.memang breast jd cantik dan montok.tp mkn masa serta wang..huhu..

    ReplyDelete
  10. bg sy selalunye kalu terjadi kes2 yg sebegini..punca dia adalah orang ketiga..kalau camtu isteri pun boleh la mintak cerai sebab suami dia punye z*k*r x besar & power kan??

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.

ANDA MUNGKIN SUKA NAK BACA.. TERSERAH PADA SELERA MASING-MASING..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...